Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

четвер, 23 квітня 2020 р.

23 квітня, четвер

  Українська мова.


  Продивитись та уважно прослухати дистанційний урок. За бажанням можете виконати вправи, які зацікавили:


  


  Виконати письмово вправу1 на с.67 та вправу 2 (завдання останньої крапочки) на с.69 підручника.



Я досліджую світ.

  Тема: ЩО НЕПІДВЛАДНЕ ЧАСОВІ?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2)
Привіт, друже чи подруго!
Ти вже знаєш, що час може змінювати різні об'єкти довкола — плодові дерева квітнуть, а потім дають плоди; дитинчата тварин виростають; техніка ламається, і її замінюють новою, вдосконаленою. А сьогодні ми дізнаємося, де влада часу закінчується.
Обери 9 завдань, які ти хочеш виконати на цьому уроці.
Вибирай уважно, щоб не пройти повз львівські цікавинки! Намагайся виконувати кроки повністю.
РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РОЗМИНКА
1
Розпочнімо урок з вправ під музику — зарядимося енергією.

2
Потренуй увагу — знайди малюнок — двійник розташованого в лівому верхньому кутку. Поясни свій вибір. Можеш залучити до тренувань рідних. Їм має сподобатися!
  • Як твої успіхи? Оціни, як ти виконав/виконала завдання.
КРОК 2. ПЕРШІ ВРАЖЕННЯ ХОБОТОВИЧІВ
1
Уяви себе на місці Хоботовичів і розкажи, як вони діяли, щоб дістатися до готелю "Шопен". (Відкрий підручник на сторінці 89 і виконай завдання 1.)


2
Перекажи пригоду "Хоботовичі у Львові", користуючись опорною схемою.
  • Запиши свою розповідь на диктофон і надішли її вчительці/вчителю або однокласникам/однокласницям.
  • Намагайся говорити виразно — тоді тебе буде цікаво слухати.
КРОК 3. ЕКСКУРСІЯ ДО ПАЛАЦУ ПОТОЦЬКИХ
1
Здійснімо відеоекскурсію до палацу Потоцьких.
  • Що під час екскурсії тебе найбільше вразило?
  • Дізнайся, чи є палаци у твоєму місті.
2
Відкрий свій підручник на сторінці 89 і виконай завдання 2.


  • Запиши відповідь на папері або на диктофон чи зніми відео за допомогою смартфона ☺. Готову роботу покажи вчительці/вчителю.
КРОК 4. ПЕРЕРВА
1
Перед віртуальною прогулянкою Львовом треба трохи відпочити. Як саме — вирішуєш ти. Чекаю на тебе після перерви!
КРОК 5. ФОТОМАНДРІВКА ЛЬВОВОМ
1
Відкрий підручник на сторінці 90 і виконай завдання 5.


2
Сподіваюся, тобі, як і мені, подобається фотографувати. Переглянь свої світлини. Чи є на них об'єкти, непідвладні часові? Поясни, чому ти обрав/обрала саме ці світлини.
  • Не засмучуйся, якщо не вдалося знайти потрібних світлин. Домовимося, що ти обов'язково зробиш фото після карантину.
3
Якщо хочеш іще помандрувати, можеш здійсни відеоекскурсію "Сім чудес Львова".
КРОК 6. ВІДПОЧИНЬМО!
1
Рухлива фізкультхвилинка!
КРОК 7. НЕПІДВЛАДНЕ ЧАСОВІ — НАВКОЛО НАС
1
Згадай про Великодні традиції своєї родини.
  • Як ти зафіксуєш свою розповідь, щоб вона збереглася на деякий час?
  • Кому насамперед покажеш готову роботу?
КРОК 8. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
  • Що нового ти сьогодні дізнався/дізналася?
  • Чи є у твоїй родині щось непідвладне часові? Що саме?
  • Поміркуй, як треба ставитися до об'єктів, непідвладних часові. Чому саме так?
До зустрічі завтра. Бувай ☺!



   Дякую за роботу!