Решетилівської філії І ступеня ОЗ "Решетилівський ліцей ім.І.Л.Олійника Решетилівської міської ради"
Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!
Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!
Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!
вівторок, 28 квітня 2020 р.
28 квітня, вівторок
Українська мова. Закінчуємо виконувати заданий тест та завдання самооцінювання з теми "Слова-помічники" (с.69 підручника) з української мови. Не забуваємо читати щодня. Читаємо вибрану за бажанням книгу. Готуємось поділитись враженнями про прочитане. На блозі буде створена відповідна сторінка, де учні класу зможуть написати свій відгук про книгу чи прочитаний твір, розмістити малюнок. Пізніше буде вислана детальна інструкція. Математика. Повторити таблицю множення числа 6. Для цього можна використати тренажер:
ДО УВАГИ!
Зверніть увагу на завдання дистанційного навчання з інших предметів (англійська мова, образотворче та музичне мистецтво). Заходьте на блоги вчителів, які розміщені на сайті школи та намагайтесь своєчасно виконувати завдання, особливо тести, адже, там зазначений час закриття до доступу. Завдання вчителя музичного мистецтва: урок 30, 2 клас НУШ на блозі Щитової О. С. на сайті школи. Я досліджую світ. Тема: ЯК РУХОВА АКТИВНІСТЬ ВПЛИВАЄ НА ЗДОРОВ'Я?
Для виконання завдань підготуй:
підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
аркуш паперу, кольорові олівці або фарби.
Привіт!
Наша мандрівка триває! Проводимо час разом із Хоботовичами та Вівчарями, ділимося враженнями від похода на Говерлу.
Обери 9 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці.
Вибирай уважно, щоб не пропустити цікавинку! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
Перед мандрівкою треба розім'ятися — виконаємо драйвову руханку разом з гімнасткою Анною Різатдіновою та співаком Артемом Півоваровим.
КРОК 2. ПРИГАДАЄМО ПОХІД НА ГОВЕРЛУ
1
Пригадай нашу зустріч із родиною вовків Вівчарів і виконай онлайн-завдання.
2
Відкрий підручник на сторінці 95 і виконай завдання 1.
Які ще цікаві та корисні справи ти можеш порадити зробити?
КРОК 3. НАВЧАЮ ГРАТИ
1
Іноді тобі стає сумно? ☹ Я тебе прекрасно розумію… Карантин. Не можна покататися на велосипеді чи поганяти разом із друзями м'яча. Але я впевнений, що є багато різних рухливих ігор, у які можна пограти вдома.
Переглянь відео і пограй вдома у гру "Швидкі руки та ноги". Залучи до гри своїх рідних.
2
Весело було? Я впевнений, що ти знаєш й інші ігри, у які можна грати вдома. Вибери одну та навчи своїх однокласників та однокласниць. Для цього тобі потрібно записати відео (за бажанням):
продемонструвати обладнання, яке необхідно підготувати;
озвучити чітко та зрозуміло правила цієї гри.
КРОК 4. ЩО І ЯК МОЖЕ ВПЛИВАТИ НА ЗДОРОВ'Я
ПЕРЕРВА
Перерва! Зроби щось корисне для себе — з'їж яблуко, випий водички, порухайся тощо. Що ще я пропустив?
КРОК 5. ЯК ВЕСНА ПРИХОДИТЬ?
1
А ти підкорював/підкорювала яку-небудь гору? Чи складно це було? Подивись відео про похід на Говерлу.
Як гадаєш, які враження в учасників походу?
Та чи правильно я написав, що гори можна підкорити? Чому ти дав саме таку відповідь?
Поміркуй, у яку пору року міг здійснюватися похід, що на відео.
2
Відкрий підручник на сторінці 95 і виконай завдання 2 і 3.
Свою роботу сфотографуй (за бажанням) і надішли однокласникам та однокласницям.
КРОК 6. ПОДОРОЖ КАРТИНОЮ
1
Завантаж презентацію та роздивись разом зі мною картину в журналі "Джміль".