Доброго дня, шановні батьки, дорогі діти! Вітаю вас на початку нового робочого тижня! Сподіваюсь, що всі здорові та позитивно налаштовані на навчання.
Математика.
Повторюємо табличку множення числа 4 та закріплюємо таблицю ділення на 4.
Усно виконати з.2 на с.102.
Письмово: с. 102 з. 1, з. 3 жовті віконечка, біле віконечко з однією оранжевою рамочкою опрацюйте усно, завдання білого віконечка з двома фіолетовими рамочками - творче: спочатку добре поміркуйте та відгадайте, які числа заховані за зеленими квадратиками, потім запишіть приклади повністю.
Відпочиньте. Виконайте фізкультхвилинку:
Вимірюємо та креслимо відрізки: с.103 з.4. Запам'ятовуємо правило у рамочці.
Поміркуємо над задачею 5 с. 103.
Запишемо розв'язування у зошит:
2) 32-8=24(грн) - залишилось у дівчинки;
3) 24-8=16(грн) - на скільки більше залишилось.
Відповідь: 8 гривень залишилось, на 16 гривень більше залишилось, ніж витратила дівчинка.
Завдання 6 на с.103 виконай письмово на повторення.
Усно поміркуй над питанням з.7 с.103.
Не забувайте оцінювати каліграфію та правильність виконання свого завдання у зошиті.
Я досліджую світ.
Розпочинаємо вивчати нову тему: Тема 8. Рух і час.
Перегляньте відео:
https://svitdovkola.org/2/8
Інтерактивна версія сюжетної картини “Неймовірна подорож у часі з Хоботовичами та Вівчарями” (с. 77 підручника)
Опрацюйте с. 76-77 підручника. Поміркуйте, що може здивувати Хоботовичів в Україні. Що їм сподобається? Чому?
Дякую за роботу!
Математика.
Повторюємо табличку множення числа 4 та закріплюємо таблицю ділення на 4.
Усно виконати з.2 на с.102.
Письмово: с. 102 з. 1, з. 3 жовті віконечка, біле віконечко з однією оранжевою рамочкою опрацюйте усно, завдання білого віконечка з двома фіолетовими рамочками - творче: спочатку добре поміркуйте та відгадайте, які числа заховані за зеленими квадратиками, потім запишіть приклади повністю.
Відпочиньте. Виконайте фізкультхвилинку:
Вимірюємо та креслимо відрізки: с.103 з.4. Запам'ятовуємо правило у рамочці.
Поміркуємо над задачею 5 с. 103.
Запишемо розв'язування у зошит:
Задача 5
1) 32:4=8(грн) - витратила дівчинка;2) 32-8=24(грн) - залишилось у дівчинки;
3) 24-8=16(грн) - на скільки більше залишилось.
Відповідь: 8 гривень залишилось, на 16 гривень більше залишилось, ніж витратила дівчинка.
Завдання 6 на с.103 виконай письмово на повторення.
Усно поміркуй над питанням з.7 с.103.
Молодці!!!
Я досліджую світ.
Розпочинаємо вивчати нову тему: Тема 8. Рух і час.
Дослідницькі / проблемні запитання
Перегляньте відео:
https://svitdovkola.org/2/8
Інтерактивна версія сюжетної картини “Неймовірна подорож у часі з Хоботовичами та Вівчарями” (с. 77 підручника)
Історія про неймовірну мандрівку в часі
Опрацюйте с. 76-77 підручника. Поміркуйте, що може здивувати Хоботовичів в Україні. Що їм сподобається? Чому?
Дякую за роботу!