Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

понеділок, 6 квітня 2020 р.

6 квітня, понеділок

 Доброго дня, шановні батьки, дорогі діти! Вітаю вас на початку нового робочого тижня! Сподіваюсь, що всі здорові та позитивно налаштовані на навчання.

 Математика. 
 Повторюємо табличку множення числа 4 та закріплюємо таблицю ділення на 4.
 Усно виконати з.2 на с.102.
 Письмово: с. 102 з. 1, з. 3 жовті віконечка, біле віконечко з однією оранжевою рамочкою опрацюйте усно, завдання білого віконечка з двома фіолетовими рамочками - творче: спочатку добре поміркуйте та відгадайте, які числа заховані за зеленими квадратиками, потім запишіть приклади повністю.

  Відпочиньте. Виконайте фізкультхвилинку:






 Вимірюємо та креслимо відрізки: с.103 з.4. Запам'ятовуємо правило у рамочці.
  Поміркуємо над задачею 5 с. 103.
  Запишемо розв'язування у зошит:


Задача 5
1) 32:4=8(грн) - витратила дівчинка;
2) 32-8=24(грн) - залишилось у дівчинки;
3) 24-8=16(грн) - на скільки більше залишилось.
Відповідь: 8 гривень залишилось, на 16 гривень більше залишилось, ніж витратила дівчинка.

 Завдання 6 на с.103 виконай письмово на повторення.
 Усно поміркуй над питанням з.7 с.103.


Молодці!!!

 Не забувайте оцінювати каліграфію та правильність виконання свого завдання у зошиті.

 Я досліджую світ.

 Розпочинаємо вивчати нову тему: Тема 8. Рух і час.

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Що може рухатися?
  • Як мандрують птахи?
  • Навіщо люди подорожують?
  • Як можна подорожувати, не виходячи з дому?
  • Що непідвладне часові?
  • Як планувати свій час?
  • Як рухова активність впливає на здоров’я?

 Перегляньте відео:

https://svitdovkola.org/2/8


 pdfІнтерактивна версія сюжетної картини “Неймовірна подорож у часі з Хоботовичами та Вівчарями”  (с. 77 підручника)
Історія про неймовірну мандрівку в часі

  Опрацюйте с. 76-77 підручника. Поміркуйте, що може здивувати Хоботовичів в Україні. Що їм сподобається? Чому?

Дякую за роботу!