Решетилівської філії І ступеня ОЗ "Решетилівський ліцей ім.І.Л.Олійника Решетилівської міської ради"
Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!
Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!
Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!
четвер, 30 квітня 2020 р.
30 квітня, четвер
Математика. Ознайомлюємось з таблицею множення числа 7. Перегляньте відео:
Завдання 1, 2, 5, 8 на с. 118-119 виконуємо усно.
Відпочиньте. Намагайтесь повторити рухи. У вас все вийде!
Завдання 3, 4, 6, 7 на с. 118 виконуємо письмово.
Я досліджую світ. Тема: ВЧИМОСЯ ПРОВОДИТИ МАЙСТЕР-КЛАС
Для виконання завдань підготуй:
підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
аркуш паперу, фарби.
Привіт, друже чи подруго!
Сьогодні ми намалюємо неймовірне пальчикове дерево та влаштуємо майстер-клас із виготовлення паперових скульптур. А ще — буде сюрприз!
Обери 8 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці.
Вибирай уважно, щоб потім не жалкувати! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
Ура! Нарешті настав мій День народження! Розглянь календар на квітень. Дай відповіді на мої запитання.
Яке сьогодні число?
Відповідь
Це число одноцифрове чи двоцифрове?
Відповідь
Скільки у ньому десятків, а скільки одиниць?
Відповідь
Як розкласти це число на суму розрядних доданків?
Відповідь
Яке число отримаємо, якщо подане число збільшити на 10?
Відповідь
Тобі вдалося впоратися із завданням! Супер!
КРОК 2. ПРИГАДУЄМО ПЕРСОНАЖІВ ТВОРУ
Пригадаймо персонажів твору Святослава Чернія і зробімо таке пальчикове дерево.
На аркуші паперу намалюй дерево.
Вмочуй пальчики у фарбу й роби відбитки-листочки.
Почекай, поки трошки підсохне.
Біля гілочок запиши імена персонажів твору Святослава Чернія, які святкуватимуть День народження Муті.
Чекай, в Україні ж карантин і яке ж може бути святкування, коли заборонено ходити в гості одне до одного… Але ми знайшли спосіб! Здогадайся, який саме ☺.
КРОК 3. ЯК ПРИБОРКАТИ НЕСЛУХНЯНУ ТЕХНІКУ?
1
От, халепа…. Мій смартфон "завис" і не реагує на мої дії, а мені ж треба робити завдання, фотографувати. Що ти можеш мені порадити?
Тепер усе добре — несправність усунуто. Ніщо не може зіпсувати мій настрій сьогодні!
ПЕРЕРВА
Готуватися до свята не так вже й просто. Треба перепочити!
КРОК 4. ЯК ОРГАНІЗУВАТИ МАЙСТЕР-КЛАС
1
Сьогодні я влаштую майстер-клас для родичів. До цієї події я ретельно готувався: записував відео, переглядав його декілька разів, бачив, на що треба звернути увагу. Та може, я чогось не знаю?
Якими цифровими пристроями ти порадиш мені скористатися? Чому? Обґрунтуй свій вибір.
3
Усе готове! Стань учасником/учасницею мого майстер-класу. Для цього відкрий підручник на сторінці 96 і виконай завдання 6.
4
А який майстер-клас можеш влаштувати ти? Організуй такий захід для своїх однокласників та однокласниць. Успіхів тобі!
КРОК 5. НЕЗВИЧАЙНЕ МАЛЮВАННЯ
Я придумав розвагу для гостей: роздав їм аркуші в клітинку і прості олівці. Диктував їм, на скільки клітинок і в якому напрямку треба провести лінію. Усі впоралися з цим завданням. Ти також за бажанням можеш запропонувати завдання своїм рідним.
КРОК 6. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
Як гадаєш, яка розвага найбільше сподобалася моїм гостям? А тобі?
Чи хочеш розв'язати якісь завдання разом із рідними? Які саме?
Дякую! День народження був чудовий!
Роботи збережіть. Я додатково повідомлю, яким способом ми організуємо перегляд.