Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

четвер, 30 квітня 2020 р.

30 квітня, четвер

  Математика.
  
  Ознайомлюємось з таблицею множення числа 7.
  
  Перегляньте відео:


  

  Завдання 1, 2, 5, 8 на с. 118-119 виконуємо усно.

  Відпочиньте. Намагайтесь повторити рухи. У вас все вийде!



  Завдання 3, 4, 6, 7 на с. 118 виконуємо письмово.


  Я досліджую світ.

  Тема:  ВЧИМОСЯ ПРОВОДИТИ МАЙСТЕР-КЛАС

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • аркуш паперу, фарби.
Привіт, друже чи подруго!
Сьогодні ми намалюємо неймовірне пальчикове дерево та влаштуємо майстер-клас із виготовлення паперових скульптур. А ще — буде сюрприз!
Обери 8 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці.
Вибирай уважно, щоб потім не жалкувати! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РОЗМИНКА
1
Спочатку — руханка!

2
Ура! Нарешті настав мій День народження! Розглянь календар на квітень. Дай відповіді на мої запитання.
  • Яке сьогодні число?
  • Це число одноцифрове чи двоцифрове?
  • Скільки у ньому десятків, а скільки одиниць?
  • Як розкласти це число на суму розрядних доданків?
  • Яке число отримаємо, якщо подане число збільшити на 10?
Тобі вдалося впоратися із завданням! Супер!
КРОК 2. ПРИГАДУЄМО ПЕРСОНАЖІВ ТВОРУ

Пригадаймо персонажів твору Святослава Чернія і зробімо таке пальчикове дерево.
  • На аркуші паперу намалюй дерево.
  • Вмочуй пальчики у фарбу й роби відбитки-листочки.
  • Почекай, поки трошки підсохне.
  • Біля гілочок запиши імена персонажів твору Святослава Чернія, які святкуватимуть День народження Муті.
  • Чекай, в Україні ж карантин і яке ж може бути святкування, коли заборонено ходити в гості одне до одного… Але ми знайшли спосіб! Здогадайся, який саме ☺.

КРОК 3. ЯК ПРИБОРКАТИ НЕСЛУХНЯНУ ТЕХНІКУ?
1
От, халепа…. Мій смартфон "завис" і не реагує на мої дії, а мені ж треба робити завдання, фотографувати. Що ти можеш мені порадити?



Тепер усе добре — несправність усунуто. Ніщо не може зіпсувати мій настрій сьогодні!
ПЕРЕРВА

Готуватися до свята не так вже й просто. Треба перепочити!
КРОК 4. ЯК ОРГАНІЗУВАТИ МАЙСТЕР-КЛАС
1
Сьогодні я влаштую майстер-клас для родичів. До цієї події я ретельно готувався: записував відео, переглядав його декілька разів, бачив, на що треба звернути увагу. Та може, я чогось не знаю?
  • Якими цифровими пристроями ти порадиш мені скористатися? Чому? Обґрунтуй свій вибір.


3
Усе готове! Стань учасником/учасницею мого майстер-класу. Для цього відкрий підручник на сторінці 96 і виконай завдання 6.


4
А який майстер-клас можеш влаштувати ти? Організуй такий захід для своїх однокласників та однокласниць. Успіхів тобі!
КРОК 5. НЕЗВИЧАЙНЕ МАЛЮВАННЯ

Я придумав розвагу для гостей: роздав їм аркуші в клітинку і прості олівці. Диктував їм, на скільки клітинок і в якому напрямку треба провести лінію. Усі впоралися з цим завданням. Ти також за бажанням можеш запропонувати завдання своїм рідним. 


КРОК 6.
 ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
  • Як гадаєш, яка розвага найбільше сподобалася моїм гостям?
    А тобі?
  • Чи хочеш розв'язати якісь завдання разом із рідними? Які саме?
Дякую! День народження був чудовий!



    Роботи збережіть. Я додатково повідомлю, яким способом ми організуємо перегляд.

   Дякую за роботу!