Я досліджую світ.
Тема: ЯК ПЛАНУВАТИ СВІЙ ЧАС?
Для виконання завдань підготуй:
- підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
Привіт, друже чи подруго!
Я очікував на нову зустріч, адже ми так гарно навчаємося разом ☺. Сподіваюся, що ти також із нетерпінням чекаєш онлайн-уроків і рахуєш час до їх початку. Ой, ми вже заговорилися й забули, що час треба ретельно планувати й берегти.
Обери 9 завдань, які ти хочеш виконати на цьому уроці.
Нагадую: вибирай уважно, щоб не пропустити жодної цікавинки! Швидше розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО
КРОК 1. РОЗМИНКА
1
| Ми вже знаємо, що ранок слід розпочинати із зарядки. Сьогодні виконаємо руханку разом із уславленими українськими спортсменами: гімнасткою Наталею Годунко та боксером Олександром Усиком. |
КРОК 2. ПЛАНУЄМО СВІЙ ДЕНЬ
1
| Планування дня — це звичка, яка допомагає не пропустити жодної цікавинки. Сплануй свій вихідний день. |
- Чого можна навчитися, розглядаючи розпорядок дня?
КРОК 3. МАНДРУЄМО ЛЬВОВОМ ІЗ ХОБОТОВИЧАМИ
1
| Здійснімо відеоподорож Львовом. |
- Поділись своїми враженнями з рідними, однокласниками/однокласницями.
2
| Відкрий підручник на сторінці 91 і виконай завдання 1 і 2. |
3
| Після прогулянки в нас заплановано обід. Хотілося б поїсти щось смачненьке та ще й українське. Але що саме? Виконай завдання онлайн — знайди 10 назв українських національних страв. |
4
| Порадь, що найсмачніше, — виконай завдання 3 на сторінці 91 підручника. |
- О котрій годині в тебе заплановано обід?
- Чи знаєш ти, які страви їстимеш сьогодні?
- Скільки часу триває твій обід? Чи завжди це однаковий час?
КРОК 4. ТЕАТР ОНЛАЙН
1
| Зараз карантин, тому до кінотеатру йти не можна, але я знайшов онлайн-вистави в театрах. Читаєш афішу, у певний час сідаєш за комп'ютер і дивишся. Звісно, краще побувати в театрі, але треба ще зачекати. |
- У перегляді онлайн-вистав є і свої переваги. Я знайшов три! А скільки вдалося знайти тобі?
2
| Відкрий підручник на сторінці 92 і виконай завдання 4. |
- Надиктуй свої запитання на диктофон у смартфоні й надішли їх однокласникам та однокласницям. Цікаво, чи знатимуть вони відповіді на твої запитання? І підготуйся відповідати на їхні!
Все ж треба обов'язково запланувати похід до кінотеатру, коли завершиться карантин!
КРОК 5. РОБИМО КНИЖКУ
1
| Обговори з рідними та однокласниками/однокласницями, як ви виконуватимете завдання 5 у підручнику на сторінці 92. |
- Як це можна зробити?
- Приготуй свої пропозиції.
КРОК 6. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
Я задоволений результатами. Сподіваюся, ти теж.
- Поділися з друзями, які завдання тобі найбільше сподобалися.
- Як гадаєш, чи однакові у вас будуть відповіді?
Українська мова.
Перегляньте дистанційний урок 137 за посиланням, виконуючи завдання усно (у зошит записувати не потрібно):
Напишіть у зошиті запрошення, використовуючи кроки виконання роботи на с.69 підручника. Надішліть мені фото виконаної роботи.
Дякую за роботу! Бережіть себе та навколишніх!