Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

пʼятниця, 24 квітня 2020 р.

24 квітня, п'ятниця

  Я досліджую світ.

  Тема:  ЯК ПЛАНУВАТИ СВІЙ ЧАС?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
Привіт, друже чи подруго!
Я очікував на нову зустріч, адже ми так гарно навчаємося разом ☺. Сподіваюся, що ти також із нетерпінням чекаєш онлайн-уроків і рахуєш час до їх початку. Ой, ми вже заговорилися й забули, що час треба ретельно планувати й берегти.
Обери 9 завдань, які ти хочеш виконати на цьому уроці.
Нагадую: вибирай уважно, щоб не пропустити жодної цікавинки! Швидше розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РОЗМИНКА
1
Ми вже знаємо, що ранок слід розпочинати із зарядки. Сьогодні виконаємо руханку разом із уславленими українськими спортсменами: гімнасткою Наталею Годунко та боксером Олександром Усиком.

КРОК 2. ПЛАНУЄМО СВІЙ ДЕНЬ
1
Планування дня — це звичка, яка допомагає не пропустити жодної цікавинки. Сплануй свій вихідний день.

  • Чого можна навчитися, розглядаючи розпорядок дня?

КРОК 3. МАНДРУЄМО ЛЬВОВОМ ІЗ ХОБОТОВИЧАМИ
1
Здійснімо відеоподорож Львовом.
  • Поділись своїми враженнями з рідними, однокласниками/однокласницями.
2
Відкрий підручник на сторінці 91 і виконай завдання 1 і 2.


3
Після прогулянки в нас заплановано обід. Хотілося б поїсти щось смачненьке та ще й українське. Але що саме? Виконай завдання онлайн — знайди 10 назв українських національних страв.
4
Порадь, що найсмачніше, — виконай завдання 3 на сторінці 91 підручника.


  • О котрій годині в тебе заплановано обід?
  • Чи знаєш ти, які страви їстимеш сьогодні?
  • Скільки часу триває твій обід? Чи завжди це однаковий час?
КРОК 4. ТЕАТР ОНЛАЙН
1
Зараз карантин, тому до кінотеатру йти не можна, але я знайшов онлайн-вистави в театрах. Читаєш афішу, у певний час сідаєш за комп'ютер і дивишся. Звісно, краще побувати в театрі, але треба ще зачекати.
  • У перегляді онлайн-вистав є і свої переваги. Я знайшов три! А скільки вдалося знайти тобі?
2
Відкрий підручник на сторінці 92 і виконай завдання 4.


  • Надиктуй свої запитання на диктофон у смартфоні й надішли їх однокласникам та однокласницям. Цікаво, чи знатимуть вони відповіді на твої запитання? І підготуйся відповідати на їхні!
Все ж треба обов'язково запланувати похід до кінотеатру, коли завершиться карантин!
КРОК 5. РОБИМО КНИЖКУ
1
Обговори з рідними та однокласниками/однокласницями, як ви виконуватимете завдання 5 у підручнику на сторінці 92.


  • Як це можна зробити?
  • Приготуй свої пропозиції.
КРОК 6. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
Я задоволений результатами. Сподіваюся, ти теж.
  • Поділися з друзями, які завдання тобі найбільше сподобалися.
  • Як гадаєш, чи однакові у вас будуть відповіді?

   Українська мова.

  Перегляньте дистанційний урок 137 за посиланням, виконуючи завдання усно (у зошит записувати не потрібно):


  Напишіть у зошиті запрошення, використовуючи кроки виконання роботи на с.69 підручника.  Надішліть мені фото виконаної роботи.

  Дякую за роботу! Бережіть себе та навколишніх!