Шановні батьки, дорогі діти! Нагадую вам, що сьогодні
о 19. 00 відбудеться відеозв'язок. Вчимося разом з вами. Не хвилюйтесь, якщо щось не вийде або не зможете налаштуватись. Згодом всього навчитесь. Вам необхідно завчасно підготуватись: за 5-10 хвилин зайняти зручне положення для спілкування, підготувати свій гаджет до роботи, ввійти на ZOOM, звернути увагу на панель інструментів, особливо, де налаштовується звук, - це найголовніше. А тепер попрацюємо над завданнями підручників.
Математика.
Сьогодні вивчаємо таблицю множення 5.
На с.103 усно виконаємо з.1: рахуємо п'ятірками від 1 до 50 й у зворотньому порядку.
Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=XOr86lSCV0c
На с.103 - 105 завдання 2-4, 5 (2стовпчик) виконайте усно, а з. 5 (1 стовпчик) - з.9 письмово.
Зверніть увагу, що з. 8 - це задача, а з. 9 - приклади на повторення. Приклади у рамочці записувати на треба, бо це зразок міркування.
Задача 8
5・4+20=40(грн)
Відповідь: 40 гривень було у Дмитра.
Завдання 10 на с.105 - цікаве та незвичайне. Пригадайте, що таке орнамент. Якщо не знаєте, то знайдіть визначення, користуючись авторитетними джерелами інформації. Пригадайте назви геометричних фігур.
Під час виконання тестів з різних предметів, звертайте увагу на дату та час завершення, бо після цього доступ до виконання буде закрито.
Дякую за роботу!
о 19. 00 відбудеться відеозв'язок. Вчимося разом з вами. Не хвилюйтесь, якщо щось не вийде або не зможете налаштуватись. Згодом всього навчитесь. Вам необхідно завчасно підготуватись: за 5-10 хвилин зайняти зручне положення для спілкування, підготувати свій гаджет до роботи, ввійти на ZOOM, звернути увагу на панель інструментів, особливо, де налаштовується звук, - це найголовніше. А тепер попрацюємо над завданнями підручників.
Математика.
Сьогодні вивчаємо таблицю множення 5.
На с.103 усно виконаємо з.1: рахуємо п'ятірками від 1 до 50 й у зворотньому порядку.
Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=XOr86lSCV0c
На с.103 - 105 завдання 2-4, 5 (2стовпчик) виконайте усно, а з. 5 (1 стовпчик) - з.9 письмово.
Зверніть увагу, що з. 8 - це задача, а з. 9 - приклади на повторення. Приклади у рамочці записувати на треба, бо це зразок міркування.
Задача 8
5・4+20=40(грн)
Відповідь: 40 гривень було у Дмитра.
Завдання 10 на с.105 - цікаве та незвичайне. Пригадайте, що таке орнамент. Якщо не знаєте, то знайдіть визначення, користуючись авторитетними джерелами інформації. Пригадайте назви геометричних фігур.
Під час виконання тестів з різних предметів, звертайте увагу на дату та час завершення, бо після цього доступ до виконання буде закрито.
Дякую за роботу!