Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

понеділок, 4 травня 2020 р.

4 травня, понеділок

 Вітаю всіх у травні! Останній місяць навчання! Виконуйте старанно та відповідально всі завдання дистанційного навчання! Бажаю не втрачати оптимізму! Все буде добре!

 Математика.

  Сьогодні працюємо з календарем.

  Перегляньте  відео "Цікаві факти про календар":


  
  Пригадаємо по порядку місяці року: виконаємо за зразком завдання 1 с.119 підручника.
  Роздивіться малюнки завдання 2 на с.119 та пригадайте мою розповідь про те, як наші руки можуть допомогти запам'ятати  по скільки днів у кожному місяці року.
  На с.119-120 підручника виконайте завдання 4, 5 усно, а 3, 6 письмово у зошиті.

 Відпочиньте 10-15 хвилин. Пригадайте фізкультхвилинку "То не є проблема":


  

  Українська мова.

 Продовжуємо вивчати речення. Пригадаємо, що називають реченням. Якщо забули, то звернемось до с.70 підручника і прочитаємо правило.

 У вправі 1 на с.71 прочитаємо та порівняємо речення: чим вони схожі й чим відрізняються?


Перегляньте відео:


  

Прочитайте й запам'ятайте правило на с.71. Відтворіть його з пам'яті.

  Виконайте вправу 2 усно, а вправу 3 письмово (с.71-72).
  Зверніть увагу, що у вправі 3 потрібно записати у зошит 3 речення: розповідне, питальне та спонукальне.

Відпочиньте 10-15 хвилин. Виконайте вправи для очей:



  Я досліджую світ.

               Діагностична робота:  ПЕРЕВІР СЕБЕ


Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • секундомір (попроси рідних навчити тебе користуватися цією функцією у смартфоні);
  •  олівець;
  • аркуш для виконання діагностичної роботи (вгорі підпиши своє прізвище та ім'я).
Привіт!
Тема "Рух і час" наближається до завершення. Ти вже добре знаєш, що кожен місяць завершується рубрикою "Перевір себе".
Сьогодні матимеш змогу з'ясувати, чого ти навчився/навчилася цього місяця. Ти також побачиш, що вдається робити добре і над чим варто ще попрацювати. Мерщій до роботи! Наступні вправи допоможуть тобі налаштуватися й виконати всі завдання. Сподіваюся, вони тобі сподобаються!
РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РОЗМИНКА
1
Найперше — розминка! Руханка!

2
Вправа 1. У суцільному тексті знайди 21 слово. Увімкни секундомір. Розпочнімо!
Вимкни секундомір.
  • Якщо за 2 хвилини ти знайшов/знайшла всі слова — похвали себе. Молодець!!!
  • Якщо ти не вклався / не вклалася у запропонований час — не варто засмучуватися! Тобі ще трошки треба попрацювати!
3
Вправа 2. Цю вправу треба виконувати в парі. Тому поцікався в рідних, чи матиме хтось із них зараз змогу попрацювати з тобою. Якщо ж усі зайняті своєю роботою, то повернися до цієї вправи тоді, коли хтось звільниться ☺.
  • Один учасник розкриває долоню й заплющує очі. Інший учасник сірником або зубочисткою "виписує" на долоні або на кінчиках пальців літери. Той, у кого очі заплющені, має зрозуміти (а точніше — відчути), яку букву було написано.
  • Якщо це виявилося легко, то переходимо до складнішого — пишемо слова.
  • Ще складніший варіант вправи — схематичні малюнки.


КРОК 2. ВІДЕОЕКСКУРСІЯ
1
Ходімо до Київського зоопарку — подивись відеоекскурсію.
2
Виконай завдання 2 у підручнику на сторінці 97.
  • Опікуном якої тварини тобі хотілося б стати? Запиши і розкажи про це своїм рідним.
3

Виконай завдання 3 у підручнику на сторінці 97.

ПЕРЕРВА

Гарно відпочинь! Не сиди на місці — порухайся!
КРОК 3. ЕКЗОТИЧНІ ТВАРИНИ
1
Виконай завдання 4 в підручнику на сторінці 98.



  • Постав запитання тому, хто є вдома, і послухай відповіді.
2
Виконай завдання 5 у підручнику на сторінці 98.


3
Виконай завдання 6 у підручнику на сторінці 99. На сторінці 40 робочого зошита (завдання 4) є рядочки, де ти можеш записати свою відповідь. Якщо зошита немає, напиши відповідь на аркуші. А ще можеш записати відео.


5
Виконай завдання 6 у підручнику на сторінці 98. Напиши відповідь на аркуші. А ще можеш записати відео.
  • Запиши 2 речення про носух.
КРОК 4. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Рухливий відпочинок! А ще можеш випити води чи з'їсти яблуко та трошки відпочити. Тільки швиденько — адже це не перерва!
КРОК 5. ПІСЛЯ ЕКСКУРСІЇ

1
Виконай завдання 8 у підручнику на сторінці 99. Свої аргументи запиши на аркуші паперу.


3
Виконай завдання 10 у робочому зошиті на сторінці 42. Якщо зошита немає, напиши розповідь на аркуші. А ще можеш намалювати малюнок.



КРОК 6. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ


1
На аркуші паперу запиши утворені словополучення.


3
Повторимо слова, що стосуються теми "Рух і час". Розгадай онлайн-кросворд.
  • Можеш скласти свій кросворд і намалювати картинки до нього.
4
Ну а тепер дуже відповідальний момент, оскільки ти сам/сама маєш оцінити свою роботу. Намалюй вкінці роботи схожу шкалу з гирею та кулькою ( як у з.12). Обведи відповідне число, яке розповість: важким чи легким були для тебе завдання. 


Урок завершено!
Супер! Упевнений, що ти добре впорався/впоралася з цією роботою!!! Та ще й без жодної допомоги ☺!
Я тішуся твоїми досягненнями!
Маю їхати додому! Але ми з тобою ще можемо зустрітися, якщо ти читатимеш повністю книжку Святослава Чернія "Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували".
  Дякую за роботу!