Вітаю всіх у травні! Останній місяць навчання! Виконуйте старанно та відповідально всі завдання дистанційного навчання! Бажаю не втрачати оптимізму! Все буде добре!
Математика.
Сьогодні працюємо з календарем.
Перегляньте відео "Цікаві факти про календар":
Пригадаємо по порядку місяці року: виконаємо за зразком завдання 1 с.119 підручника.
Роздивіться малюнки завдання 2 на с.119 та пригадайте мою розповідь про те, як наші руки можуть допомогти запам'ятати по скільки днів у кожному місяці року.
На с.119-120 підручника виконайте завдання 4, 5 усно, а 3, 6 письмово у зошиті.
Відпочиньте 10-15 хвилин. Пригадайте фізкультхвилинку "То не є проблема":
Українська мова.
Продовжуємо вивчати речення. Пригадаємо, що називають реченням. Якщо забули, то звернемось до с.70 підручника і прочитаємо правило.
У вправі 1 на с.71 прочитаємо та порівняємо речення: чим вони схожі й чим відрізняються?
Перегляньте відео:
Прочитайте й запам'ятайте правило на с.71. Відтворіть його з пам'яті.
Виконайте вправу 2 усно, а вправу 3 письмово (с.71-72).
Зверніть увагу, що у вправі 3 потрібно записати у зошит 3 речення: розповідне, питальне та спонукальне.
Відпочиньте 10-15 хвилин. Виконайте вправи для очей:
Я досліджую світ.
Діагностична робота: ПЕРЕВІР СЕБЕ
РОЗПОЧНІМО
Виконай завдання 3 у підручнику на сторінці 97.
Дякую за роботу!
Математика.
Сьогодні працюємо з календарем.
Перегляньте відео "Цікаві факти про календар":
Пригадаємо по порядку місяці року: виконаємо за зразком завдання 1 с.119 підручника.
Роздивіться малюнки завдання 2 на с.119 та пригадайте мою розповідь про те, як наші руки можуть допомогти запам'ятати по скільки днів у кожному місяці року.
На с.119-120 підручника виконайте завдання 4, 5 усно, а 3, 6 письмово у зошиті.
Відпочиньте 10-15 хвилин. Пригадайте фізкультхвилинку "То не є проблема":
Українська мова.
Продовжуємо вивчати речення. Пригадаємо, що називають реченням. Якщо забули, то звернемось до с.70 підручника і прочитаємо правило.
У вправі 1 на с.71 прочитаємо та порівняємо речення: чим вони схожі й чим відрізняються?
Перегляньте відео:
Прочитайте й запам'ятайте правило на с.71. Відтворіть його з пам'яті.
Виконайте вправу 2 усно, а вправу 3 письмово (с.71-72).
Зверніть увагу, що у вправі 3 потрібно записати у зошит 3 речення: розповідне, питальне та спонукальне.
Відпочиньте 10-15 хвилин. Виконайте вправи для очей:
Я досліджую світ.
Діагностична робота: ПЕРЕВІР СЕБЕ
Для виконання завдань підготуй:
Привіт!
Найперше — розминка! Руханка! |
Вправа 1. У суцільному тексті знайди 21 слово. Увімкни секундомір. Розпочнімо! |
Вправа 2. Цю вправу треба виконувати в парі. Тому поцікався в рідних, чи матиме хтось із них зараз змогу попрацювати з тобою. Якщо ж усі зайняті своєю роботою, то повернися до цієї вправи тоді, коли хтось звільниться ☺. |
Ходімо до Київського зоопарку — подивись відеоекскурсію. |
Виконай завдання 2 у підручнику на сторінці 97. |
Виконай онлайн-завдання і перевір себе
Гарно відпочинь! Не сиди на місці — порухайся! |
Виконай завдання 4 в підручнику на сторінці 98. |
Виконай завдання 5 у підручнику на сторінці 98. |
Виконай завдання 6 у підручнику на сторінці 99. На сторінці 40 робочого зошита (завдання 4) є рядочки, де ти можеш записати свою відповідь. Якщо зошита немає, напиши відповідь на аркуші. А ще можеш записати відео. |
Виконай завдання 6 у підручнику на сторінці 98. Напиши відповідь на аркуші. А ще можеш записати відео. |
Рухливий відпочинок! А ще можеш випити води чи з'їсти яблуко та трошки відпочити. Тільки швиденько — адже це не перерва! |
Виконай завдання 8 у підручнику на сторінці 99. Свої аргументи запиши на аркуші паперу. |
Виконай завдання 10 у робочому зошиті на сторінці 42. Якщо зошита немає, напиши розповідь на аркуші. А ще можеш намалювати малюнок. |
На аркуші паперу запиши утворені словополучення. |
Повторимо слова, що стосуються теми "Рух і час". Розгадай онлайн-кросворд. |
Ну а тепер дуже відповідальний момент, оскільки ти сам/сама маєш оцінити свою роботу. Намалюй вкінці роботи схожу шкалу з гирею та кулькою ( як у з.12). Обведи відповідне число, яке розповість: важким чи легким були для тебе завдання. |