Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

вівторок, 12 травня 2020 р.

12 травня, вівторок

  Математика.

  Ознайомимось з таблицею ділення на 7:
  
  


  Виконаємо на с. 120 - 121 підручника завдання 1, 3, 4, 6 (жовті віконечка) письмово, а завдання 2, 8 - усно.


  Я досліджую світ.

  Тема:  ЩО ОЗНАЧАЄ БУТИ ДОРОСЛИМ?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • білий цупкий картон, кольоровий картон, ножиці, канцелярський ніж, олівець, лінійку, скотч, клей ПВА, нитку, канцелярську скріпку, синю або чорну ручку чи фломастер (якщо це можливо).
Привіт, друже чи подруго!
Наші онлайн-уроки тривають. Сьогодні я вирішив поміркувати з тобою над дуже важливим для мене питанням. Як гадаєш, про що ми будемо розмовляти?
Обери 10 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, щоб нічого важливого не пропустити! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РОЗМИНКА
1
Щоб дізнатися тему уроку, розшифруй мій таємний лист.
ЗАВАНТАЖ ЛИСТ
pdf
Підказую — щоб отримати ключ до шифру, пригадай послідовність літер в українській абетці.

2
Стоп… стоп… куди поспішаєш? Ми ж домовилися кожен день розпочинати з руханки. Отже, запалюємо з Jerry Heil!

КРОК 2. ПЕРЕКАЗУЄМО ПРИГОДУ
1
Послухай переказ пригоди, яку ми читали минулого уроку.
  • Хто переказував пригоду?
  • Перекажи пригоду від імені хробачка Зяви.
  • Запиши свою розповідь на диктофон (якщо бажаєш) однокласникам/однокласницям.
2
Відкрий підручник на сторінці 105 і виконай завдання 1.


КРОК 3. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Час відпочити! Виконай музичну пальчикову гру "Дощик".
КРОК 4. КОЛИ МИ СТАЄМО ДОРОСЛИМИ?
1
Чи замислювався/замислювалася ти над питанням, що означає бути дорослою людиною? Виконай завдання 2 на сторінці 105 підручника.




2
Переглянь мультфільм "Корисні підказки. Один день дорослого життя".
ПОДИВИСЬ ВIДЕО
  • Чи збігається твоя думка з думкою персонажа мультфільму?
4
У певному віці кожен громадянин України отримує паспорт. Чи знаєш ти, скільки тобі буде років, коли отримаєш паспорт? Перевір здогадку, виконавши завдання 3 у підручнику на сторінці 105.


5
Розглянь картку "Я — супердорослий!"
  • Що ти можеш розповісти про власника цієї картки?
  • Обговори це зі своїми однокласниками та однокласницями. Хто розповів більше?
  • Виготов власну картку "Я — супердорослий/супердоросла!". Можеш доповнити цю.
  • Презентуй її своїм однокласникам та однокласницям ( за бажанням).
ПЕРЕРВА

Відпочинок! Поводься, як доросла людина ☺.
КРОК 5. ОЗИРНИСЯ НАВКОЛО
1
Обговори з однокласниками/однокласницями ситуації, які можуть трапитися з кожним. (Виконай завдання 4 на сторінці 106 підручника).


  • Чи траплялося з тобою щось схоже? Як ти діяв/діяла?
2
Деякі люди палять. Як гадаєш, чи є паління ознакою того, що людина доросла?
  • Чи дбають такі люди про власне здоров'я?
  • Прочитай комікс на сторінці 107 підручника і довідайся, що відбувається з організмом людини, яка палить.




КРОК 6. СТВОРИ ПРИКРАСУ — ДІОРАМУ
1
Нещодавно у журналі "Джміль" я прочитав, що діорами — це незвичайні об'ємні зображення. Такі картини цікаві тим, що створюють враження, ніби глядач присутній у зображеному просторі. Великі діорами іноді можна побачити в музеях. Зазвичай вони відтворюють будову старовинних міст, сцени битв.
  • Пригадай, чи бачив/бачила ти коли-небудь діораму. Що на ній було зображено?
  • Чи здивувала вона тебе?
2
Виконай завдання 4 на сторінці 106 підручника. За бажанням створи свою діараму.



КРОК 7. КОМУ ПОТРІБНІ КОМП'ЮТЕРИ?
1
Озирнися навколо і пригадай, коли дорослі використовують комп'ютер. 



  • Розпитай рідних, як вони використовують комп'ютер у роботі.
2
Коли фахівці перебувають на великій відстані одне від одного, вони використовують різні засоби зв'язку. Які саме? Роззглянь завдання 2 на сторінці 33 робочого зошита з інформатики (виконувати не потрібно).


  • Якими засобами зв'язку найчастіше користуєшся ти? Чому?
КРОК 8. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
  • Виконанням яких завдань ти пишаєшся?
  • Які завдання тобі було легко виконувати? А які — складно?
  • Чи завжди що легше, то краще? Чому?
Мене тішать твої успіхи!



  Дякую за роботу!