Решетилівської філії І ступеня ОЗ "Решетилівський ліцей ім.І.Л.Олійника Решетилівської міської ради"
Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!
Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!
Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!
вівторок, 12 травня 2020 р.
13 травня, середа
Українська мова. Перевіряємо диктант, написаний 12 травня під час відеоуроку.
Диктант
Київ
Київ
– столиця України. Це
красиве місто на берегах
річки Дніпро. Головна
вулиця
Києва –Хрещатик.
Воно засноване трьома
братами – Києм, Щеком
і Хоривом. На
честь братів названо київські
гори – Щекавиця та
Хоревиця. У центрі міста
протікає річка Либідь.
Вона названа на честь
сестри.
Київ
– це стародавнє і
завжди молоде місто, гордість
і слава українських людей.
Я досліджую світ.
Тема: ПРО ЖАБУ ДУШКУ ТА ХОМ'ЯЧКІВ-СУСІДІВ
Для виконання завдань підготуй:
підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
робочий зошит "Я досліджую світ" (частина 2).
Привіт, сьогодні урок у нашій онлайн-школі будемо вести ми — хом'ячки Тут і Там. Ми завжди все робимо разом. Сьогодні ми хочемо розповісти про прикрість, яка трапилася з нами, і як ми її подолали.
Обери 5 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, а то пропустиш найголовніше! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
Ти готовий/готова розпочати свій день із зарядки? Тоді вперед — виконуємо рухи з українськими відомою українською гімнасткою Наталею Годунко та боксером Олександром Усіком.
2
Учора кондитери святкували своє професійне свято! Для мене — це один із найсолодших днів року, адже саме цього дня в нашому лісі відбувається виставка солодких виробів. Щоб дізнатися, що мені сподобалося найбільше, розгадай загадки у грі.
КРОК 2. ПРИКРА ПРИГОДА
1
Прочитай нову пригоду про нас — "Про жабу Душку та хом'ячків-сусідів". Якщо хочеш, можеш послухати її, але тоді слідкуй очима за текстом. Відкривай підручник на сторінці 108.
Який настрій у тебе після слухання пригоди?
Як автору вдалося його створити?
Який уривок із тексту тебе найбільше зацікавив? Прочитай його друзям виразно вголос.
2
Про що тобі хочеться запитати своїх однокласників та однокласниць? Склади 2 запитання, обери, з ким саме хочеш поспілкуватися, і попрацюй у парі.
КРОК 3. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Час трошки відволіктися й порухатися. Повторюй рухи енергійного танцю! Можеш додати власні.
КРОК 4. ОДНА КАЗКА — ДВА ПРОДОВЖЕННЯ
1
Прочитай слова у хмарах слів і визнач, про якого персонажа твору йдеться.
Перевір відповідь
Перевір відповідь
Перевір відповідь
Перевір відповідь
2
Поміркуй, як можуть події розвиватися далі. Які висновки для себе зроблять персонажі? Чи зміняться вони? Як саме?
Склади дві різні кінцівки казки. За бажанням, гарно оформи на окремому аркуші.
Дізнайся, які продовження склали твої друзі та рідні. Як це можна зробити? Яке з продовжень, що вигадав/вигадала ти, сподобалося їм найбільше?
КРОК 5. ЧИ МОЖНА ІНОДІ СХИТРУВАТИ?
Подивись мультфільм "Корисні підказки. Правда чи брехня?" і зроби висновок про те, до чого може призвести навіть маленький обман.