Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

вівторок, 12 травня 2020 р.

13 травня, середа

  Українська мова.

  Перевіряємо диктант, написаний 12 травня під час відеоуроку.


Диктант
    Київ

   Київ – столиця України. Це красиве місто на берегах річки Дніпро. Головна вулиця
 Києва –Хрещатик. Воно засноване трьома братами – Києм, Щеком і ХоривомНа честь братів названо київські гори – Щекавиця та Хоревиця. У центрі міста протікає річка Либідь. Вона названа на честь сестри.

  Київ – це стародавнє і завжди молоде місто, гордість і слава українських людей.


   Я досліджую світ.

 Тема:  ПРО ЖАБУ ДУШКУ ТА ХОМ'ЯЧКІВ-СУСІДІВ

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • робочий зошит "Я досліджую світ" (частина 2).
Привіт, сьогодні урок у нашій онлайн-школі будемо вести ми — хом'ячки Тут і Там. Ми завжди все робимо разом. Сьогодні ми хочемо розповісти про прикрість, яка трапилася з нами, і як ми її подолали.
Обери 5 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, а то пропустиш найголовніше! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РОЗМИНКА
1
Ти готовий/готова розпочати свій день із зарядки? Тоді вперед — виконуємо рухи з українськими відомою українською гімнасткою Наталею Годунко та боксером Олександром Усіком.

2
Учора кондитери святкували своє професійне свято! Для мене — це один із найсолодших днів року, адже саме цього дня в нашому лісі відбувається виставка солодких виробів. Щоб дізнатися, що мені сподобалося найбільше, розгадай загадки у грі.

КРОК 2. ПРИКРА ПРИГОДА
1
Прочитай нову пригоду про нас — "Про жабу Душку та хом'ячків-сусідів". Якщо хочеш, можеш послухати її, але тоді слідкуй очима за текстом. Відкривай підручник на сторінці 108.


  • Який настрій у тебе після слухання пригоди?
  • Як автору вдалося його створити?
  • Який уривок із тексту тебе найбільше зацікавив? Прочитай його друзям виразно вголос.
2

  • Про що тобі хочеться запитати своїх однокласників та однокласниць? Склади 2 запитання, обери, з ким саме хочеш поспілкуватися, і попрацюй у парі.
КРОК 3. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Час трошки відволіктися й порухатися. Повторюй рухи енергійного танцю! Можеш додати власні.

КРОК 4. ОДНА КАЗКА — ДВА ПРОДОВЖЕННЯ
1
Прочитай слова у хмарах слів і визнач, про якого персонажа твору йдеться.
2
Поміркуй, як можуть події розвиватися далі. Які висновки для себе зроблять персонажі? Чи зміняться вони? Як саме?
  • Склади дві різні кінцівки казки. За бажанням, гарно оформи на окремому аркуші.



  • Дізнайся, які продовження склали твої друзі та рідні. Як це можна зробити? Яке з продовжень, що вигадав/вигадала ти, сподобалося їм найбільше?
КРОК 5. ЧИ МОЖНА ІНОДІ СХИТРУВАТИ?

Подивись мультфільм "Корисні підказки. Правда чи брехня?" і зроби висновок про те, до чого може призвести навіть маленький обман.
ПОДИВИСЬ ВІДЕО
  • Який висновок для себе ти зробив/зробила?
КРОК 6. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
  • Пригадай, чи доводилося тобі потрапляти у схожі ситуації. Як ти тоді діяв/діяла?
  • Чого тебе навчив сьогоднішній урок?
  • Чим хитрість відрізняється від брехні?



 Математика.

 Повторюємо вивчені таблиці множення.

 Запам'ятовуємо таблицю множення числа 7. Тренуємось, використовуючи тренажер: 



 Дякую за роботу!