Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

четвер, 14 травня 2020 р.

14 травня, четвер

  Українська мова.

Тема. ПИТАЛЬНІ РЕЧЕННЯ. ВІРШ. ВИРАЗНІСТЬ
 Вчись:

  • крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно 
  • будувати питальні речення  
  • читати вірш виразно, інтонувати
  • самостійно працювати з текстом 
  • співпрацювати з однокласником


  1. Відкрий  підручник  с. 78 і  прочитай назву вірша Галини Малик ДИВНИЙ ЗВІР
    • яким ти собі уявляєш дивного звіра?
    • опиши його
  2. Увімкни відео (внизу). Послухай вірш, який читає  хлопчик
    • чи передбачав ти, що таким може бути звір?Готуйся читати вірш.  
    •  намагайся повторити інтонацію питальних  і окличних речень
    • повертайся, якщо не вийшло -перечитуй 
  3. Сформулюй запитання до вірша, починаючи з поданих, що у підручнику ​


  
  


             Відкрий зошит. Запиши дату та номер вправи. Склади і запиши список речей, які  проковтнув дивний звір
                
  • працюй з текстом, що у підручнику  ​
  • записуй стовпчиком
  • Список речей
    1. Штанці
    2.


   
  • сфтографуй список і надішли своєму однокласнику, а він тобі - свій список
  • надайте враження -напишіть смс        
  • Спиши​ чотири останніх рядки вірша.
  • Сформулюй усно запитання до вірша,починаючи з поданих слів на с. 78 підручника внизу.
  • Підготуйся до правильного та виразного читання вірша.
           
Я досліджую світ.


  Тема: ЧОМУ ДОБРІ ВЧИНКИ ВАЖЛИВІ?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
Привіт!
Продовжимо нашу вчорашню розмову — поговоримо про добрі та погані вчинки. Чи завжди їх просто відрізняти?
Обери 9 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, щоб нічого важливого не пропустити! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РОЗМИНКА
1
Розпочинаємо з фізичних вправ. Повторюй за тренером бігові вправи! Рушай!

2
А тепер розминка для мозку ☺. Розшифруй метаграми — особливі віршовані загадки: у слові замінюють одну літеру, від чого утворюється зовсім інше слово.

КРОК 2. ЦІННОСТІ ТА ВЧИНКИ
1
Пригадай персонажів учорашньої пригоди та продумай відповіді до питання завдання 1 на сторінці 109 підручника.



2
Наші вчинки у пригоді були і гарними, і поганими. Можливо, і з тобою таке траплялося? Пригадай різні ситуації та виріши, які вчинки добрі, а які — ні.

КРОК 3. ДЕ ЖИВЕ ДОБРО?
1
Розглянь картину Дональда Золана. Відчуваєш, як від неї віє добром?
  • У чому проявляється доброта діток, яких зобразив художник?
  • Про що говорять малята?



ПЕРЕРВА

Відпочинь — порухайся — з'їж щось корисне!
КРОК 4. ВІДЛУННЯ НАШИХ ВЧИНКІВ
1
У журналі "Джміль" є цікавий комікс "Як гукнеться, так і відгукнеться".
  • Прочитай його і визнач, чим обернувся для персонажів їхній вчинок.
ЗАВАНТАЖ КОМІКС
Обговори з однокласниками та однокласницями:
  • А який гарний вчинок ведмедики могли б зробити? Яке "відлуння" він мав би? Тільки для ведмедиків чи й для інших також?
  • Як ти гадаєш, варто думати тільки про себе, чи треба дбати й про інших? Чому?


2
Люди кажуть, що добро завжди повертається. Подивися мультфільм про "колообіг" добра.
ПОДИВИСЬ ВІДЕО
  • Чи  можеш ти вигадати продовження мультфільму? Яке саме?
КРОК 5. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Виконаємо танець робота!

КРОК 6. ПРИГАДУЄМО СВІЙ ДОБРИЙ ВЧИНОК

Пригадай, коли твій добрий вчинок був важливим для інших.
  • Проілюструй цю ситуацію на аркуші паперу довільним способом (текстом, малюнком, коміксом, аплікацією тощо).
  • Поділися з однокласниками та однокласницями історією свого доброго вчинку зручним для тебе способом. Ти можеш:
    • розповісти в телефонній розмові;
    • сфотографувати й надіслати на будь-який месенджер;
    • запросити на Zoom-конференцію та зробити презентацію своєї роботи.

КРОК 7. ЯКЩО НЕНАВМИСНО ЗРОБИВ ПОГАНИЙ ВЧИНОК
1
Пригадай, чи були у твоєму житті ситуації, коли ти зробив/зробила поганий вчинок.
  • Що ти відчуваєш, пригадуючи свою історію?

2
Переглянь мультфільм і склади поради, що слід робити, якщо поганий вчинок уже скоєний.
ПОДИВИСЬ ВІДЕО
  • Поділись своїми порадими з рідними.
  • Виконай усно завдання на с.110 підручника.



КРОК 8. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
  • Що на уроці тебе найбільше вразило?
  • Що стане у пригоді в найближчий час?
  • Які добрі вчинки ти сьогодні зробив/зробила?
Молодець! Гарна робота!




   Дякую за роботу!