Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

четвер, 28 травня 2020 р.

28 травня, четвер

  Українська мова.
  Повторюємо будову тексту. Читаємо оповідання "Дивовижні історії в Лісовій школі" за Всеволодом Нестайком та вірш Григорія Фальковича "Кіт з котами про котів".
  Перегляньте відео:




  Виконайте усно вправу 1 на с.93.
  Прочитайте текс вправи 2 та вірш вправи 3 на с.93 - 95.         Продумай відповіді на запитання.
У зошиті виконай останнє письмове завдання на с.95 (остання крапочка). Підготуйся поділитись своїми планами на літні канікули з однокласниками під час останньої зустрічі в 2 класі.



 Математика.
  Повторюємо вивчений матеріал. 
Виконуємо завдання 2, 6, 8 - усно, а 3, 7, 9 письмово на с.128 підручника.

 Я досліджую світ.

 Тема: ЖИТТЯ РЕАЛЬНЕ ТА ВІРТУАЛЬНЕ

Для виконання завдань підготуй (якщо є можливість):

  • гофрований картон (можна від поштових коробок);
  • канцелярський ніж;
  • ножиці;
  • фломастери;
  • простий олівець;
  • лінійку;
  • велику тарілку чи круглий піднос;
  • клей-пістолет;
  • кольоровий скотч;
  • дерев'яні палички;
  • мотузку;
  • скляні кульки.
Привіт!
Сьогодні в нас дуже практична тема — ми поговоримо про використання комп'ютерів. Чи завжди ми користуємося ними доречно?
Обери 8 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, щоб нічого важливого не пропустити! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО
КРОК 1. РОЗМИНКА
1
Не гаймо часу — почнімо наш урок з руханки!
2
А тепер — розминка для розуму. Послідовно знайди в таблиці всі числа від 1 до 25. Прочитай прислів'я.
  • Поясни, як ти розумієш прислів'я.
КРОК 2. КОМП'ЮТЕР У НАШОМУ ЖИТТІ
1
Подивись мультфільм про дівчинку Настуню.
Але зараз він тобі приносить користь — ти маєш змогу навчатися дистанційно, оскільки в Україні карантин.

КРОК 3. ФІЗКУЛЬТХВИНЛИНКА ДЛЯ ОЧЕЙ

Виконай гімнастику для очей! Стеж оченятами за бджілкою.
КРОК 4. СТВОРЕННЯ МАЛЮНКА ЗА АЛГОРИТМОМ
1
Приготуй аркуш зошита у клітинку. Відступи 10 клітинок зліва і 5 клітинок зверху. Постав точку. Слухай уважно алгоритм і починай малювати.
  • Чи вдалося тобі виконати завдання? Чому? Обговори це зі своїми однокласниками та однокласницями.
  • Що було б на малюнку, якби в алгоритмі не було помилки?
  • Який крок алгоритму треба змінити?
2
А ти любиш спостерігати за чарівним світом метеликів? Не сумуй, що зараз карантин і ти не можеш цього зробити в реальному світі. Щойно карантин закінчиться, ти матимеш таку можливіть! А зараз можеш помилуватися віртуально. Це теж цікаво. Тут добірка світлин про найчарівніших метеликів у світі.
ПЕРЕРВА

Відпочивай — можеш трохи політати, як метелик ☺.
КРОК 5. СУПЕРГЕРОЙСЬКІ СПРАВИ ВДОМА
1
Подивись відео "Час для супергеройських справ удома".
ПОДИВИСЬ ВІДЕО
  • Розкажи, які справи ти виконуєш вдома під час карантину.
  • Можеш записати відео і поділитися ним зі своїми однокласниками та однокласницями.
КРОК 6. ІГРИ РЕАЛЬНІ КРАЩІ ЗА ВІРТУАЛЬНІ

Хочеш розважитися — створи захопливу гру власноруч і грай досхочу. Спрямуй свою невгамовну енергію в корисне русло і не дозволь віртуальності поглинути тебе. Читай інструкцію у журналі "Джміль" і дій (за бажанням)!
ІНСТРУКЦІЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ГРИ



Урок завершено!
  • Дізнайся в рідних, коли вони користуються комп'ютером удома.
  • Що нового ти сьогодні дізнався/дізналася?
  • Чому реальні ігри кращі за комп'ютерні?
 Дякую за роботу! Молодці!