Українська мова.
Перегляньте відео, уважно прослухавши інформацію про головні та другорядні члени речень, поширення речень.
Продовжуємо вчитись встановлювати зв'язок слів у реченнях.
На с.89 уважно розгляньте, схему, яка пояснює послідовність дій при встановлювленні зв'язку слів у реченнях.
Виконайте вправи 1, 3, 4 на с.89 - 90 .
Математика.
Повторюємо вивчений матеріал. Розв'язуємо задачі на с.127 підручника.
Діємо за відповідним алгоритмом:
Задача 1 (А)
1) Потрібно дізнатись, скільки коштує точилка та клей разом.
2)Якщо циркуль коштує на 4 грн менше, то від результату 1 дії віднімемо 4.
Задача 1 (Б)
І спосіб
1) Потрібно дізнатись, скільки коштує блокнот та маркер разом.
2)Якщо за блокнот, маркер та олівець школяр заплатив 28 грн, то щоб дізнатись, скільки заплатили за олівець, потрібно від 28 відняти результат 1.
ІІ спосіб
1) 28-11=17(грн) - коштує маркер і олівець;
2)17-14=3(грн)
Відповідь: 3 гривні коштує олівець.
Задачу 1(В) виконати самостійно.
Я досліджую світ.
Тема: ПІДСУМОВУЄМО ТЕМУ "ВСЕ ПОВ'ЯЗАНЕ З УСІМ"
РОЗПОЧНІМО
ЗАВАНТАЖ ФАЙЛ
Дякую за роботу!
Перегляньте відео, уважно прослухавши інформацію про головні та другорядні члени речень, поширення речень.
Продовжуємо вчитись встановлювати зв'язок слів у реченнях.
На с.89 уважно розгляньте, схему, яка пояснює послідовність дій при встановлювленні зв'язку слів у реченнях.
Виконайте вправи 1, 3, 4 на с.89 - 90 .
Математика.
Повторюємо вивчений матеріал. Розв'язуємо задачі на с.127 підручника.
Діємо за відповідним алгоритмом:
Задача 1 (А)
1) Потрібно дізнатись, скільки коштує точилка та клей разом.
2)Якщо циркуль коштує на 4 грн менше, то від результату 1 дії віднімемо 4.
Задача 1 (Б)
І спосіб
1) Потрібно дізнатись, скільки коштує блокнот та маркер разом.
2)Якщо за блокнот, маркер та олівець школяр заплатив 28 грн, то щоб дізнатись, скільки заплатили за олівець, потрібно від 28 відняти результат 1.
ІІ спосіб
1) 28-11=17(грн) - коштує маркер і олівець;
2)17-14=3(грн)
Відповідь: 3 гривні коштує олівець.
Задачу 1(В) виконати самостійно.
Я досліджую світ.
Тема: ПІДСУМОВУЄМО ТЕМУ "ВСЕ ПОВ'ЯЗАНЕ З УСІМ"
Для виконання завдань підготуй:
Розпочнімо урок-підсумок, як зазвичай, із запальної руханки. Уперед! |
Цього місяця ми читали "Правдиві історії Чарівного Лісу" Володимира Читая. Покажи, як ти вмієш класифікувати мешканців лісу — виконай завдання онлайн. |
Пограймо! Ці загадки про тварин, які є серед персонажів пригод у Чарівному Лісі. Назви і покажи кожного персонажа рухами. |
Перевір відповідь
Перевір відповідь
Перевір відповідь
Перевір відповідь
Перевір відповідь
Перевір відповідь
А тепер склади власну загадку про свого улюбленого мешканця Чарівного Лісу. |
Виконай усі завдання винахідницького опитувальника. Скористайся онлайн-опитувальником (натисни кнопку "Створити копію") або роздрукованим бланком (якщо є така можливість). Дай відповіді на запитання і долучи заповнений опитувальник до свого портфоліо (як прийдеш до школи). |
Відпочинь — віднови сили. Далі я розповім тобі про наше свято! |
22 травня ми, мешканці Чарівного Лісу, святкуватимемо наше свято. Його відзначатимуть й інші тваринки, які живуть у полі чи водоймі, у горах чи на луках. Тобі цікаво, яке це свято? Це — Міжнародний день біологічного різноманіття! Чув/чула колись про таке свято? |
Переконаймося, що все у світі взаємопов'язане, і продумай павутинку зв'язків. |
Створи схему-пазл "Життя залежить…" — у віконечках пазлу запиши або намалюй об'єкти, від яких залежить наше життя. |
Поміркуймо, чому це свято таке важливе. Відповісти на це питання допоможе відео. |
Поговори з рідними, поясни їм, чому важливо вже сьогодні змінити свою поведінку. |
Дякую за роботу!