Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

четвер, 14 травня 2020 р.

15 травня, п'ятниця

  Українська мова.
  
 Тема: Спонукальні речення.

 Переглянь відео (письмово завдання виконувати не потрібно):



   Працюємо на с.79 - 80 підручника.

  Прочитайте пояснення про спонукальне речення на с. 79.
  Виконайте вправи 1, 2, 5 письмово, а 3, 4 - усно на с. 79 - 80 підручника.

  Списування виконують учні, які не писали диктант 
13 травня.

  Текст для списування :
Списування
На перерві
   Закінчився урок читання. Почалася велика перерва. Усі учні вийшли на шкільне подвіря. Тільки Василько та Марянка залишились у класі. Вони сьогодні помічники вчителя. Діти
провітрили класну кімнату. Мар’янка полила квіти. Василько витер дошку. Разом вони роздали все необхідне до уроку.

 Математика.  
 Вчимось знаходити невідоме ділене і дільник.

 Прочитайте пояснення на с.122 підручника з. 1. Запам'ятайте правила.
 Виконайте з 2 усно, а з. 3(крім завдання у віконечку з двойною рамочкою), 4 - письмово.

  Я досліджую світ.

Тема: ЧИ МОЖЕ ОДНА ЛЮДИНА ЗМІНИТИ ЩОСЬ У СВІТІ?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • таймер ( якщо можливо);
  • аркуш для малювання, фарби, пензлі, пляшку з водою, фломастери;
  • порожню пляшку з-під шампуню, гелю для душу чи рідкого мила тощо, кольоровий папір, клей, ножиці  (якщо можливо).
Привіт!
З'ясуємо, що засмічує нашу планету, і як мають діяти люди, щоб Земля була чистою. Зробимо кумедних артистів для вистави.
Обери 9 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, щоб нічого цікавого не пропустити! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО
КРОК 1. РОЗМИНКА
1
Не гаймо часу, розпочинаємо наш урок з танцю Міньйонів!
2
За 2 хвилини запам'ятай пари слів.
  • Встанови таймер на 2 хвилини. Вмикай! Починаємо!
Африка — спека
Зима — мороз
Книжка — букви
Математика — число
Дерево — листок
Гітара — музика
Ліжко — подушка
Їжа — тарілка
Тварина — слон
Вода — море
Картина — олівець
Небо — хмара
  • Вимкни таймер! Запиши не підглядаючи пари слів, які запам'ятав/запам'ятала.
  • Перевір, чи правильно складено пари.
  • Порахуй кількість правильних пар.
  • Чи складно тобі було запам'ятовувати пари? Чому?
  • Якщо хочеш, можеш завтра виконати завдання ще раз. Побачиш — вийде краще!
КРОК 2. МІЙ СВІТ

Візьми аркуш паперу і фарби. За бажанням намалюй світ, у якому ти живеш. Надзвичайна краса!
Наприклад, я так намалював галявинку в лісі.
  • Поміркуй, а чи є щось у твоєму світі, що тебе засмучує. Можливо, дощик, коли тобі так хочеться гуляти, або сміття, яке хтось залишиш у парку, або зламана гойдалка на твоєму улюбленому майданчику, або…
  • Намалюй ці речі на своєму малюнку.
І ось такою я бачив свою улюблену галявину.
  • О… світ уже став не такий ідеальний і райдужний… Що ти можеш зробити, щоб змінити ситуацію? Якщо знаєш, то домалюй до об'єктів повітряні кульки — нехай відлітають, щоб світ знову засяяв своїми веселими барвами.
  • Уже набагато краще… Отже, ти не безпорадний / не безпорадна — можеш змінити щось у світі, і це — прекрасно!
КРОК 3. ЩО ЗАСМУЧУЄ ТВАРИН?
1
Ти пам'ятаєш, учора ми з Тамом мандрували полем — збирали колоски? Але трапилася халепа… Хом'ячок Тут перечепився за консервну бляшанку та поранив лапку. Я вирішив допомогти другові й надав йому першу допомогу.
  • А як би ти вчинив/вчинила у подібній ситуації, як саме допоміг би / допомогла б своєму другу чи подрузі?
2
На болоті Там побачив черепаху, дуже дивну на вигляд. Відкрий підручник на сторінці 111 (завдання 2) і роздивися фото тієї черепахи.
  • Як таке могло статися?
  • Чому пластик залишився на панцирі черепахи?
  • Як ти вважаєш, чи зашкодив пластик тваринці?
  • Що можна зробити, щоб тварини не потерпали від забруднення природи?
3
Подивись ролик про дівчинку, яка переймається проблемами довкілля.
  • А що ти можеш зробити, щоб тваринки не страждали від засмічення довкілля?
  • Запиши (або поділись з рідними )свої можливі дії.
ЗАВАНТАЖИТИ БЛАНК
4
Прочитай комікс із журналу "Джміль".
ЗАВАНТАЖИТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
  • Який скарб для персонажів заховав Лісовичок?
ПЕРЕРВА

Відпочинок! Пригадай, що тобі допомагає відпочити найкраще.
КРОК 4. ЯК ЛЮДИНІ ДОПОМАГАЮТЬ ЧЕРВ'ЯКИ?
1
Пригадай, що ти знаєш про черв'яків. А чи знаєш ти, що ці маленькі тваринки дуже допомагають людині змінювати світ на краще. Як саме?
Відкрий підручник на сторінці 111 і виконай завдання 3.
2
Подивитися відео про те, як черв'яки переробляють органічні відходи.
  • Чи знаєш ти що таке гумус?
  • Як його треба використовувати?
КРОК 5. ЖИВЕМО У СТИЛІ "ЕКО"
1
Зараз багато говорять про життя у стилі "еко". А ти знаєш, як це? Відкрий підручник на сторінці 112 (завдання 4) — прочитай поради української екоблогерки, які може втілити вже сьогодні кожен, хто дбає про збереження чистоти нашої планети.
  • Які з цих порад ти вже втілюєш?
2
Для того, щоб дбати про нашу планету, треба дбайливо ставитися до сміття. Смішно? А ось і ні! Якщо всі зошити, які ти списав/списала за рік, здати на макулатуру, то можна зберегти життя дереву. А з перероблених жуйок, наприклад, зробили кросівки. Не віриш? Дивись відео!
  • А як ще можна зробити сміття корисним? Пофантазуй.
  • Якщо в тебе виникнуть цікаві ідеї, запиши їх і поділися з рідними чи друзями. Можливо, за кілька років тобі вдасться реалізувати ці задуми ☺.
КРОК 6. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Танцювальна руханка!
КРОК 7. ГОТУЄМО ВИСТАВУ (за бажанням)

Продовж життя пляшок від шампунів чи гелів для душу, виготовивши з них акторів для лялькового театру.
  • Роздивись фото у завданні 6 на сторінці 112 підручника — розберись, як діяти.
  • Поміркуй, яку виставу покажеш рідним, які ляльки-актори тобі потрібні.
  • Разом з рідними підготуй виставу зі створеними персонажами.
  • Можеш записати відео й поділитися ним зі своїми однокласниками та однокласницями,  Їм буде цікаво!
КРОК 8. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
  • Що в тебе сьогодні вийшло найкраще?
  • Що здивувало?
  • А що тобі вже було відомо?
Молодець! Запрошуй на прем'єру вистави!

  Дякую за роботу! Бережіть себе та навколишніх!