Решетилівської філії І ступеня ОЗ "Решетилівський ліцей ім.І.Л.Олійника Решетилівської міської ради"
Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!
Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!
Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!
четвер, 14 травня 2020 р.
15 травня, п'ятниця
Українська мова. Тема: Спонукальні речення. Переглянь відео (письмово завдання виконувати не потрібно):
Працюємо на с.79 - 80 підручника. Прочитайте пояснення про спонукальне речення на с. 79. Виконайте вправи 1, 2, 5 письмово, а 3, 4 - усно на с. 79 - 80 підручника. Списування виконують учні, які не писали диктант 13 травня. Текст для списування :
Списування
На
перерві
Закінчився урок читання. Почалася велика
перерва. Усі учні вийшли на шкільне
подвір’я.
Тільки Василько та Мар’янка
залишились у класі. Вони сьогодні
помічники вчителя. Діти
провітрили
класну кімнату. Мар’янка полила
квіти. Василько витер дошку. Разом
вони роздали все необхідне до
уроку.
Математика.
Вчимось знаходити невідоме ділене і дільник.
Прочитайте пояснення на с.122 підручника з. 1. Запам'ятайте правила.
Виконайте з 2 усно, а з. 3(крім завдання у віконечку з двойною рамочкою), 4 - письмово.
Я досліджую світ.
Тема: ЧИ МОЖЕ ОДНА ЛЮДИНА ЗМІНИТИ ЩОСЬ У СВІТІ?
Для виконання завдань підготуй:
підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
таймер ( якщо можливо);
аркуш для малювання, фарби, пензлі, пляшку з водою, фломастери;
порожню пляшку з-під шампуню, гелю для душу чи рідкого мила тощо, кольоровий папір, клей, ножиці (якщо можливо).
Привіт!
З'ясуємо, що засмічує нашу планету, і як мають діяти люди, щоб Земля була чистою. Зробимо кумедних артистів для вистави.
Обери 9 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, щоб нічого цікавого не пропустити! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
Не гаймо часу, розпочинаємо наш урок з танцю Міньйонів!
2
За 2 хвилини запам'ятай пари слів.
Встанови таймер на 2 хвилини. Вмикай! Починаємо!
Африка — спека
Зима — мороз
Книжка — букви
Математика — число
Дерево — листок
Гітара — музика
Ліжко — подушка
Їжа — тарілка
Тварина — слон
Вода — море
Картина — олівець
Небо — хмара
Вимкни таймер! Запиши не підглядаючи пари слів, які запам'ятав/запам'ятала.
Перевір, чи правильно складено пари.
Порахуй кількість правильних пар.
Чи складно тобі було запам'ятовувати пари? Чому?
Якщо хочеш, можеш завтра виконати завдання ще раз. Побачиш — вийде краще!
КРОК 2. МІЙ СВІТ
Візьми аркуш паперу і фарби. За бажанням намалюй світ, у якому ти живеш. Надзвичайна краса!
Наприклад, я так намалював галявинку в лісі.
Поміркуй, а чи є щось у твоєму світі, що тебе засмучує. Можливо, дощик, коли тобі так хочеться гуляти, або сміття, яке хтось залишиш у парку, або зламана гойдалка на твоєму улюбленому майданчику, або…
Намалюй ці речі на своєму малюнку.
І ось такою я бачив свою улюблену галявину.
О… світ уже став не такий ідеальний і райдужний… Що ти можеш зробити, щоб змінити ситуацію? Якщо знаєш, то домалюй до об'єктів повітряні кульки — нехай відлітають, щоб світ знову засяяв своїми веселими барвами.
Уже набагато краще… Отже, ти не безпорадний / не безпорадна — можеш змінити щось у світі, і це — прекрасно!
КРОК 3. ЩО ЗАСМУЧУЄ ТВАРИН?
1
Ти пам'ятаєш, учора ми з Тамом мандрували полем — збирали колоски? Але трапилася халепа… Хом'ячок Тут перечепився за консервну бляшанку та поранив лапку. Я вирішив допомогти другові й надав йому першу допомогу.
А як би ти вчинив/вчинила у подібній ситуації, як саме допоміг би / допомогла б своєму другу чи подрузі?
2
На болоті Там побачив черепаху, дуже дивну на вигляд. Відкрий підручник на сторінці 111 (завдання 2) і роздивися фото тієї черепахи.
Як таке могло статися?
Чому пластик залишився на панцирі черепахи?
Як ти вважаєш, чи зашкодив пластик тваринці?
Що можна зробити, щоб тварини не потерпали від забруднення природи?
3
Подивись ролик про дівчинку, яка переймається проблемами довкілля.
А що ти можеш зробити, щоб тваринки не страждали від засмічення довкілля?
Відпочинок! Пригадай, що тобі допомагає відпочити найкраще.
КРОК 4. ЯК ЛЮДИНІ ДОПОМАГАЮТЬ ЧЕРВ'ЯКИ?
1
Пригадай, що ти знаєш про черв'яків. А чи знаєш ти, що ці маленькі тваринки дуже допомагають людині змінювати світ на краще. Як саме?
Відкрий підручник на сторінці 111 і виконай завдання 3.
2
Подивитися відео про те, як черв'яки переробляють органічні відходи.
Чи знаєш ти що таке гумус?
Як його треба використовувати?
КРОК 5. ЖИВЕМО У СТИЛІ "ЕКО"
1
Зараз багато говорять про життя у стилі "еко". А ти знаєш, як це? Відкрий підручник на сторінці 112 (завдання 4) — прочитай поради української екоблогерки, які може втілити вже сьогодні кожен, хто дбає про збереження чистоти нашої планети.
Які з цих порад ти вже втілюєш?
2
Для того, щоб дбати про нашу планету, треба дбайливо ставитися до сміття. Смішно? А ось і ні! Якщо всі зошити, які ти списав/списала за рік, здати на макулатуру, то можна зберегти життя дереву. А з перероблених жуйок, наприклад, зробили кросівки. Не віриш? Дивись відео!
А як ще можна зробити сміття корисним? Пофантазуй.
Якщо в тебе виникнуть цікаві ідеї, запиши їх і поділися з рідними чи друзями. Можливо, за кілька років тобі вдасться реалізувати ці задуми ☺.
КРОК 6. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Танцювальна руханка!
КРОК 7. ГОТУЄМО ВИСТАВУ (за бажанням)
Продовж життя пляшок від шампунів чи гелів для душу, виготовивши з них акторів для лялькового театру.
Роздивись фото у завданні 6 на сторінці 112 підручника — розберись, як діяти.
Поміркуй, яку виставу покажеш рідним, які ляльки-актори тобі потрібні.
Разом з рідними підготуй виставу зі створеними персонажами.
Можеш записати відео й поділитися ним зі своїми однокласниками та однокласницями, Їм буде цікаво!