Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

неділя, 17 травня 2020 р.

18 травня, понеділок

 Українська мова.

 Продовжуємо вивчати спонукальні речення.

 Перегляньте урок №149 за посиланням:

 https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-urok-146


   Попрацюємо з підручником: виконаємо вправи 2 - 4 на с. 81 письмово.

  Відпочиньте:




  Якщо не зайшли за посиланням і не змогли переглянути урок, то подивіться відео і запам'ятайте правила безпечного користування Інтернетом:







                                      



  Математика.

  Ознайомимось з таблицями множення числа 8 і ділення на 8.

 Виконайте усно з.1, 2 на с.123 підручника.
  Перегляньте відео:
   


  Попрацюйте письмово: виконайте з. 3, 6, 7 на с.123-124.

  Зразок виконання завдання 7:
Якщо а=64, то а:8+20=64:8+20=8+20=28.

 Запам'ятайте добутки, отримані при множенні числа 8. Усно попрацюйте над завданнями 4, 5 на с.124.


  Я досліджую світ.

     Тема: ЯК ЗАХИСТИТИ ПЛАНЕТУ ВІД СМІТТЯ?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
Привіт!
Сьогодні в нас незвичайна тема — ми досліджуємо те, що викидаємо на смітник. Як гадаєш, чому варто на це звертати увагу?
Обери 5 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, бо ненароком викинеш щось цінне і не помітиш. Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО
КРОК 1. РОЗМИНКА

Як завжди, розпочинаємо з руханки. Сьогодні навчимося активної гри "Clap Snap". Буде весело!
КРОК 2. ДЕ ЖИВЕ СМІТТЯ?

Послухай аудіозапис казки Зоряни Живки "Добре вдома".
Обговори з однокласниками та однокласницями:
  • Де живуть птахи, звірі, риби, бджоли, мурахи, равлик, книжки, зорі, люди? А де живе сміття?
  • Чи любить воно свою оселю?
  • Чи може сміття самостійно потрапити у свій дім? Як воно почувається поза своїм домом?
  • Про що мріє сміття?
КРОК 3. КУДИ ЯКЕ СМІТТЯ МОЖНА ВИКИДАТИ?
1
Подивись соціальну рекламу.
  • Що нового для себе ти дізнався/дізналася?
  • Який висновок зробив/зробила?
2
Досліди, чи є у тебе вдома товари з таким знаком.
  • Дізнайся, що означає цей знак.
  • Пригадай товари, виготовлені з переробленої сировини, які ти бачив/бачила в супермаркеті. Назви їх.
КРОК 4. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Пограй у гру-плескання. Чи можеш ти здогадатися про що співають діти?
КРОК 5. РЯТУЄМО ЗЕМЛЮ ВІД СМІТТЯ
1
Прочитай комікс у підручнику на сторінці 113.
ЗАВАНТАЖ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
  • То що треба робити, аби врятувати Землю від сміття?
2
Пригадай, яке ще сміття треба здавати окремо. Чому? 

КРОК 6.
 ЩО МИ ВИКИДАЄМО У СМІТНИК?
1
У всьому світі люди винаходять різні способи робити зі сміття щось корисне. Наприлад, сортують відходи і переробляють їх на нові матеріали.
  • Як, на твою думку, найкраще позбуватися сміття? Обговори це питання зі своїми рідними.
2
Прочитай онлайн книжку-посібник "Врятуй світ. Все починається з тебе".
ЗАВАНТАЖИТИ КНИЖКУ
  • Виготов (за бажанням) плакат на тему "Цей світ — твій дім. Бережи його".
  • Сфотографуй свою роботу і надішли її однокласникам та однокласницям.
3
Зверни увагу на те, що у твоїй родині викидають у сміття. Подумай або обговори з рідними, чи можна було б надати цим речам друге життя, тобто, для чогось застосувати ще. 
КРОК 7. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
  • Що сьогодні було особливо цікавим?
  • Що важливого ти дізнався/дізналася?

 Дякую за роботу!