Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

вівторок, 19 травня 2020 р.

19 травня, вівторок

  Українська мова.
Працюємо над темою: Головні слова в реченні.
Перегляньте дистанційний урок №150-151 за посиланням:

https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-urok-146-147

 Випийте води. Виконайте вправи:




 Виконаємо вправи підручника. Вправу 1 на с.81 опрацьовуємо усно.
Правило на с.82 читаємо стільки разів, щоб можна було відтворити з пам'яті. 
  Вправи 2 - 4 на с.82 - 83 виконуємо письмово.
  Відпочинемо:
  
                         
  
  Математика.
 Запам'ятовуємо таблицю множення 8. Тренуємось, використовуючи тренажер:

  

   Я досліджую світ.

  УРОКИ 1-2. ЯК ВОВЧИК БРАТІВ ЗНАЙШОВ

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • паперовий стаканчик, фломастери.
Доброго ранку!
 Я — вовчик Криволапко! Як гадаєш, чому в мене таке ім'я? Сьогодні ти дізнаєшся, як я познайомився з родиною кабанів.
Обери 9 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, щоб нічого цікавого не пропустити! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО
КРОК 1. РОЗМИНКА

Я завжди розпочинаю день із зарядки. Звісно, зарядку ти вже зробив/зробила, але руханка не завадить.
КРОК 2. СКОРОМОВИМО
1
Я знайшов таке визначення скоромовки. Чи правильне воно?
Скоромовка — це дотепна гра зі словами, які складно вимовляти; маленьке веселе речення, яке треба вимовляти якомога швидше. Скоромовки ще називають швидкомовками або чистомовками.
2
У моєму улюбленому журналі "Джміль" я знайшов нові скоромовки та ще й з картинками. Дивись, яка цікава публікація — "Скоромовки на нашому подвір'ї".
ЗАВАНТАЖ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
  • Промовляй скоромовки в різному темпі — спочатку повільно, а потім швидше і швидше.
  • Влаштуй з однокласниками/однокласницями онлайн-змагання скоромовників. 
КРОК 3. РУХАНКА

Робимо вправи для очей.
ВИКОНАЙ ВПРАВИ
КРОК 4. НОВА ПРИГОДА
1
Настав час слухати нову пригоду про мешканців Чарівного Лісу. Сядь так, як тобі зручно.
  • Я читаю текст пригоди із зупинками, а ти передбачай, як розвиватимуться події далі.
  • Під час слухання стеж очима за текстом, що на сторінці 114 підручника.
  • Що видалося тобі несподіваним в оповіданні? Прочитай.
  • Що відчував Криволапко, коли сім'я вовків покинула його?
2
Подивись відеоспостереження "Дитинчата вовків у природі".
  • Поміркуй, що нового ти дізнався/дізналася завдяки цьому відео.
  • Обговори це з однокласниками та однокласницями по телефону.

ПЕРЕРВА

Не знаю як у тебе, а в мене — вовчий апетит! Зустрінемося за 15 хвилин.
КРОК 5. ПРОХОДИМО ВИПРОБУВАННЯ

Зараз я розповім тобі цікавинки про вовків.
  • Вовки — найбільші хижаки в Україні. Вони розумні, спритні, обережні, сильні.
  • Щоб покликати членів своєї зграї, згуртуватися перед полюванням або попередити суперників з інших зграй, аби трималися подалі, вовки виють.
  • Вовки можуть показати понад 15 виразів "обличчя": спокій, настороженість, загрозу, страх, гнів, злість, покірність, лагідність, веселощі.
  • Нюх у вовка в 100 разів сильніший за людський.
  • Очі вовків добре пристосовані до полювання в темряві. Рогівка ока вовка має особливий шар, який добре відбиває світло і сяє в темряві.
Я підготував для тебе випробування. Приготуйся. Зосередься, і тобі все вдасться!
Випробування 1. Стаканчик емоцій
Зроби стаканчик емоцій і пограй зі своїми рідними.
ЗАВАНТАЖ АЛГОРИТМ РОБОТИ
Випробування 2. Почуй і вгадай
Послухай аудіозапис і відгадай, що саме звучить.

КРОК 6. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
  • Оціни, наскільки вдало ти пройшов/пройшла випробування.
  • Яке завдання тобі вдалося виконати найкраще?
  • Над чим варто попрацювати додатково? Як саме?

 

  Дякую за роботу!