Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

четвер, 21 травня 2020 р.

21 травня, четвер

Математика.
  Продовжуємо повторювати перетворення іменованих чисел.
  Повторіть, як перетворювати іменовані числа: запам'ятайте виділену інформацію у з. 1 на с.124 підручника. 

  Виконайте письмово з. 4, 5 на с. 125.

  Я досліджую світ.
  
   Тема:  ЯК Я МОЖУ ВПЛИНУТИ НА СВОЄ МАЙБУТНЄ?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • акварельні фарби або розведену водою гуаш, аркуш паперу, соломинку для коктейлів.
Привіт!
Наші уроки в онлайн-школі тривають. Час розпочинати! Сьогодні ми спробуємо зазирнути в майбутнє і поміркувати, як кожен з нас може на нього впливати.
Обери 8 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, а то не дізнаєшся, як теперішнє може змінити майбутнє! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО
КРОК 1. РОЗМИНКА

Перед уроком треба розім'ятися — виконаємо драйвову руханку разом!
КРОК 2. МАЙСТЕР ЛЯПОК

А зараз пропоную незвичне малювання — помалюймо ляпками.
  • На сухий аркуш паперу капни кілька крапельок фарби, а потім подуй на них крізь соломинку.
  • Накрий чистим аркушем і одразу підніми.
  • Понахиляй аркуш у різні боки.
  • Що вийшло? На що чи на кого схоже?
  • Домалюй деталі кольоровими олівцями, фломастером чи фарбою.
  • Дай назву своїй роботі.
  • Склади казку про намальоване та запиши її (за бажанням) на аркуші паперу.
  • Свою роботу сфотографуй і надішли однокласникам та однокласницям (за бажанням). Вийде онлайн-виставка ляпкових історій.
  • Чи можеш таким самим способом намалювати ляпку певної форми?
КРОК 3. ГРА "БЕДРИК"
  • Візьми аркуш паперу та розкресли його на квадрати так, як показано на малюнку.
  • Поклади будь-який невеликий предмет у квадрат на полі так, як на малюнку. Це і буде вихідне положення "бедрика".
  • Уяви собі, що "бедрик" повзе по полю. Уважно слухай, як вона рухається і стеж очима за її "пересуваннями". В кінці гри маєш показати, куди вона доповзе.
КРОК 4. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Якщо хочеш, повторюй за хлопчиком, а можеш придумати власні рухи.
КРОК 5. ПРИГАДАЙ ЗМІСТ ПРИГОДИ
1
Виконай онлайн-завдання.
2
Пригадай, хто з героїв твору сказав такі слова.
3
Уяви себе на  моєму місці. Чи все я робив правильно?
  • Засуджуєш чи схвалюєш ти мій вчинок?
  • Якби ти вчинив/вчинила на моєму місці? Розкажи про це своїм рідним.
4
Відкрий підручник на сторінці 117 і виконай завдання 1. Спробуй виконати завдання усно!
ПЕРЕРВА

Перерва! Це твій вільний час. Поміркуй, що допомагає тобі відпочити найкраще. Дій!
КРОК 6. ЯКИЙ Я? / ЯКА Я?
1
Поміркуй, як змінилася б твоя перерва, якби ти не планував / не планувала свій відпочинок.
2
Для того, щоб вплинути на своє майбутнє, треба добре знати себе. Перевіримо, наскільки добре ти себе знаєш.
ЗАВАНТАЖИТИ ТАБЛИЦЮ
  • Обери в таблиці 10 прикметників, які, на твою думку, характеризують тебе найточніше. Постав навпроти них "+" у колонці "Я про себе".
  • Зателефонуй до однокласника/однокласниці і попроси його/її вибрати зі списку 10 прикметників, які, на його/її думку, найточніше характеризують тебе. Постав навпроти них "+" у колонці "Інші про мене".
  • Чи легко було обрати прикметники, що характеризують тебе? Чому?
  • Чи легко тобі було характеризувати когось? Чому?
  • Який ти можеш зробити висновок, дивлячись на таблицю?
КРОК 7. СКЛАДИ РОЗПОВІДЬ
Тепер на тебе чекає складніше завдання — це завдання 2 на сторінці 117 підручника.
  • Запиши розповідь на диктофон і надішли однокласникам/однокласницям (за бажанням).
  • Порівняйте розповіді. Що в них однакове, а що різне? Чому так вийшло?
КРОК 8. МАТЕМАТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
Виконай завдання 3 у підручнику на сторінці 117.
  • Який доданок ти знайшов/знайшла легше?
КРОК 9. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
  • Пригадай усі завдання. Яке було найлегшим? Незвичним? Незвичайним? Найскладнішим?
  • Чи завжди легкі завдання цікаво розв’язувати? Чому?


 Українська мова.

 Виконати тест за темою "Речення".
 Доступ до тесту до 23 травня 20. 00

Код доступу 3961532
Попередньо відкриваємо посилання:
join.naurok.ua

 Дякую за роботу!