Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

четвер, 7 травня 2020 р.

7 травня, четвер

  Я досліджую світ.

  Тема:  ЯК ЗІ МНОЮ ЗМІНЮЄТЬСЯ МІЙ СВІТ?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • аркуш паперу;
  • дві літрові банки, ґрунт із дощовими черв'яками, півсклянки води (якщо є можливість).
Привіт, друже чи подруго!
Я з нетерпінням очікував саме на цю зустріч, адже я маю показати тобі моє головне вміння — розпушування ґрунту. Завдяки цьому всі рослини ростуть краще.
Обери 9 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, адже я хочу розповісти тобі якомога більше про себе! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РОЗМИНКА

Класно, що кожен день ми розпочинаємо з руханки. Почнімо!

КРОК 2. РОЛЬ ДОЩОВИХ ЧЕРВ'ЯКІВ У ПРИРОДІ
1
Сьогодні в мене дуже гарний настрій, адже за вікном дощ. Супер!
  • А яка погода за вікном у тебе? Поговори про це зі своїми однокласниками та однокласницями по телефону.
  • Як ти гадаєш, чому хробаки так радіють дощу?
2
Відкрий підручник на сторінці 103 і виконай завдання 1.

  • Поговори з друзями. Чи в усіх однакові відповіді? Чому?
3
Послухай казку Наталі Гуркіної "Черв'ячок Мотузочок".
  • Чому Мотузочок почав пишатися тим, що він черв'ячок?
4
А зараз я покажу тобі, як я працюю — виконай завдання 2 на сторінці 103 підручника.

  • Результатами дослідження поділися зі своїми однокласниками та однокласницями.
5
Подивись відео про дощового черв'яка.
  • Що нового ти дізнався/дізналася?
  • Чи траплялося тобі бачити дощових черв'яків у природі? Розкажи про це своїм друзям і подругам.
ПЕРЕРВА

Відпочинь! Уяви, як рухаюсь я, і придумай рухи для таночка дощового черв'ячка. Мені буде приємно!
КРОК 3. СТВОРИ КОМІКС

Ґрунт є домівкою для тварин і рослин. Але люди зводять дедалі більше будівель, а землю навколо них замощують чи вкривають асфальтом.
  • Створи комікс, прочитавши який, люди замислилися б про шкоду, яку вони завдають мешканцям ґрунту.
  • Послухай поради, як створити комікс.
  • Презентуй комікс друзям та подругам, однокласникам та однокласницям, родичам. Для цього ти можеш зробити світлину й надіслати всім, кому забажаєш.
  • Наскільки ти задоволений/задоволена своїм коміксом?
КРОК 4. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Корисний рухливий відпочинок — гімнастика для мозку "Машина".
КРОК 5. ЗМІНЮЄТЬСЯ СВІТ — ЗМІНЮЮСЬ І Я
1
Пригадай, яким було життя хробачка до мандрівки, і як змінився його внутрішній світ під час подорожі (завдання 3 на сторінці 104 підручника).
  • Як гадаєш, чи корисною була мандрівка для хробачка?
  • Розкажи про це своїм рідним.


2
Деколи в житті трапляються такі ситуації, після яких усе кардинально змінюється. Виконай завдання 4, 5, 6 на сторінці 104 підручника.

  • Запиши відповідь на папері або на диктофон чи зніми відео за допомогою смартфона ☺. (За бажанням).
  • Розпитай своїх рідних, чи були в них ситуації, які змінили їхній внутрішній світ.
3
Покажи, як добре ти знаєш математику — розв'яжи завдання.

4

  • Обговори зі своїми рідними, як може зміниться наше життя після карантину.

КРОК 6.
 ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ

Урок завершено!
  • Що нового ти дізнався/дізналася про хробачків?
  • Чи може ґрунт без дощових черв'яків бути родючим? Чому?




    Українська мова.
  Тема: Питальні речення (продовження).
 Перегляньте дистанційний урок № 144 за відповідним посиланням. Виконайте всі завдання, крім вправ друкованого зошита:

  https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-kopiya-urok-142


   Дякую за роботу!