Я досліджую світ.
Тема: ЯК ЗІ МНОЮ ЗМІНЮЄТЬСЯ МІЙ СВІТ?
Для виконання завдань підготуй:
- підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
- аркуш паперу;
- дві літрові банки, ґрунт із дощовими черв'яками, півсклянки води (якщо є можливість).
Привіт, друже чи подруго!
Я з нетерпінням очікував саме на цю зустріч, адже я маю показати тобі моє головне вміння — розпушування ґрунту. Завдяки цьому всі рослини ростуть краще.
Обери 9 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, адже я хочу розповісти тобі якомога більше про себе! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО
КРОК 1. РОЗМИНКА
| Класно, що кожен день ми розпочинаємо з руханки. Почнімо! |
КРОК 2. РОЛЬ ДОЩОВИХ ЧЕРВ'ЯКІВ У ПРИРОДІ
1
| Сьогодні в мене дуже гарний настрій, адже за вікном дощ. Супер! |
- А яка погода за вікном у тебе? Поговори про це зі своїми однокласниками та однокласницями по телефону.
- Як ти гадаєш, чому хробаки так радіють дощу?
2
| Відкрий підручник на сторінці 103 і виконай завдання 1. |
- Поговори з друзями. Чи в усіх однакові відповіді? Чому?
3
| Послухай казку Наталі Гуркіної "Черв'ячок Мотузочок". |
- Чому Мотузочок почав пишатися тим, що він черв'ячок?
4
| А зараз я покажу тобі, як я працюю — виконай завдання 2 на сторінці 103 підручника. |
- Результатами дослідження поділися зі своїми однокласниками та однокласницями.
5
| Подивись відео про дощового черв'яка. |
- Що нового ти дізнався/дізналася?
- Чи траплялося тобі бачити дощових черв'яків у природі? Розкажи про це своїм друзям і подругам.
ПЕРЕРВА
| Відпочинь! Уяви, як рухаюсь я, і придумай рухи для таночка дощового черв'ячка. Мені буде приємно! |
КРОК 3. СТВОРИ КОМІКС
| Ґрунт є домівкою для тварин і рослин. Але люди зводять дедалі більше будівель, а землю навколо них замощують чи вкривають асфальтом. |
- Створи комікс, прочитавши який, люди замислилися б про шкоду, яку вони завдають мешканцям ґрунту.
- Послухай поради, як створити комікс.
- Презентуй комікс друзям та подругам, однокласникам та однокласницям, родичам. Для цього ти можеш зробити світлину й надіслати всім, кому забажаєш.
- Наскільки ти задоволений/задоволена своїм коміксом?
КРОК 4. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
| Корисний рухливий відпочинок — гімнастика для мозку "Машина". |
КРОК 5. ЗМІНЮЄТЬСЯ СВІТ — ЗМІНЮЮСЬ І Я
1
| Пригадай, яким було життя хробачка до мандрівки, і як змінився його внутрішній світ під час подорожі (завдання 3 на сторінці 104 підручника). |
- Як гадаєш, чи корисною була мандрівка для хробачка?
- Розкажи про це своїм рідним.
2
| Деколи в житті трапляються такі ситуації, після яких усе кардинально змінюється. Виконай завдання 4, 5, 6 на сторінці 104 підручника. |
- Запиши відповідь на папері або на диктофон чи зніми відео за допомогою смартфона ☺. (За бажанням).
- Розпитай своїх рідних, чи були в них ситуації, які змінили їхній внутрішній світ.
3
| Покажи, як добре ти знаєш математику — розв'яжи завдання. |
- Обговори зі своїми рідними, як може зміниться наше життя після карантину.
КРОК 6. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
- Що нового ти дізнався/дізналася про хробачків?
- Чи може ґрунт без дощових черв'яків бути родючим? Чому?
Українська мова.
Тема: Питальні речення (продовження).
Перегляньте дистанційний урок № 144 за відповідним посиланням. Виконайте всі завдання, крім вправ друкованого зошита:
https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-kopiya-urok-142
Дякую за роботу!