Решетилівської філії І ступеня ОЗ "Решетилівський ліцей ім.І.Л.Олійника Решетилівської міської ради"
Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!
Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!
Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!
пʼятниця, 22 травня 2020 р.
22 травня, п'ятниця
Математика. Вивчаємо таблиці множення числа 9 та ділення на 9. Перегляньте відео:
Працюємо на с.123 - 126 підручника. Виконайте завдання 1, 3, 4, 5 (перше жовте віконечко) - усно, а 2, 5(усі, крім першого жовтого віконечка), 6 - письмово. Українська мова. Вчимося встановлювати зв'язок слів у реченні. Перегляньте дистанційний урок № 153 - 154 за посиланням: https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-urok-150-151
Виконайте вправи 1 - 3 на с. 84 - 85 так, як пропонують у підручнику. Я досліджую світ. Тема:ЯКУ ІНФОРМАЦІЮ ВАРТО ТРИМАТИ В ТАЄМНИЦІ?
Для виконання завдань підготуй:
підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
аркуш, ручку.
Привіт!
Раніше я все всім у лісі розповідав про себе. Як гадаєш, чи варто було так робити? А ти завжди все розповідаєш незнайомцям? Дізнаємося про це більше.
Обери 8 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, щоб нічого важливого не пропустити! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
Фізкультхвилинка "Вверх і вниз". Придумай власні рухи або повторюй ті, що на відео.
2
А тепер — гімнастика для мозку.
Вправа 1. Знайди всі числа від 1 до 36.
Вправа 2. Утвори нові слова, замінивши в кожному слові першу букву.
ШИШКА ЗУМ ГІЛКА КОРА РІЧКА ПРАВА КОСА
Спробуй скласти з усіх слів небилицю. Запиши її на аркуш або диктофон і надішли однокласникам та однокласницям — здивуй їх своїми вміннями.
КРОК 2. ПОСЛУХАЙ КАЗКУ
1
У журналі "Джміль" я знайшов цікаву казку "Обережно: незнайомці!" Як ти думаєш, про що вона? Нумо слухати разом.
Як гадаєш, чи правильно вчинила Світланка, коли допомогла бабусі?
Чи можна йти до незнайомця додому, навіть якщо він люб'язний і викликає довіру? Чому?
Чи спадало тобі на думку, що бабуся може виявитися чаклункою?
Що ти порадиш Світланці?
Чому щур вирішив допомогти Світланці?
Які риси характеру проявила дівчинка?
У казці незнайомка спочатку зображена привітною старенькою пані, а вже потім страшною чаклункою, щоб ти, як і Світланка, відразу не здогадався / не здогадалася про її лихі наміри. Насправді ті, хто мають погані наміри, уміють добре маскуватися, щоб викликати довіру дітей.
2
Визнач серед зображених людей тих, які можуть бути небезпечними.
Яких правил слід дотримуватися, спілкуючись із незнайомцями?
ПЕРЕРВА
Перепочинь — порухайся, зроби щось приємне для себе, з'їж щось корисне!
КРОК 3. СЕКРЕТНА ІНФОРМАЦІЯ
1
Виконай онлайн-завдання — поміркуй, яка інформація закодована на картинках — переконайся, що ти знаєш, про що не варто розповідати нікому.
У магазині, на дитячому майданчику, у транспорті поряд із тобою завжди є незнайомі люди. Вони, звісно, зайняті власними справами, але можуть чути все, що ти комусь розповідаєш. Дуже важливо, щоб ти усвідомлював/усвідомлювала: існує інформація, не призначена для чужих вух.
КРОК 4. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Трохи незвична руханка!
КРОК 5. ДО КОГО ЗВЕРТАТИСЯ ПО ДОПОМОГУ
1
Щоб отримати допомогу, треба спочатку трохи заспокоїтися, навіть якщо дуже страшно та хочеться плакати. Назви свою проблему й поясни, якої допомоги потребуєш.
Насправді навколо нас більше дружніх і приязних людей. Якщо ти загубився/загубилася або потребуєш допомоги, обов'язково звертайся до дорослих, навіть незнайомих. Найкраще — до поліцейських. А якщо їх поблизу немає, то до людей із дітьми або ж до охоронців чи продавців у магазині.
2
Змоделюй будь-яку ситуацію з тих, що зображені, разом зі своїми рідними, або з однокласниками/однокласницями. Якщо ти обереш другий варіант — то розмову можна змоделювати по телефону або за допомогою відеозв'язку в доступному тобі месенджері.
КРОК 6. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
Чому сьогоднішній урок дуже важливий?
Що ти вже знав/знала, а що нового вдалося дізнатися сьогодні?
До зустрічі наступного тижня!
Залишився останній тиждень навчання у 2 класі. Виконуйте старанно і своєчасно всі завдання, тести та діагностичні роботи!