Я досліджую світ.
Тема: ЩО ВМІЄ ХРОБАЧОК ЗЯВА
Для виконання завдань підготуй:
- підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
- аркуш паперу, фарби (акварель чи гуаш), баночку з водою, вологі серветки, гелеву ручку або фломастери;
- кілька живих хробачків (якщо це можливо) у банці з ґрунтом — щоб їм було веселіше ☺;
- пачка желе, набір пластикових трубочок для коктейлю, склянка.
Попроси дорослих викопати тобі хробачків із ґрунту (якщо це можливо) і принести додому. Ти поспостерігаєш за ними упродовж двох днів, а потім відпустиш на волю ☺.
Привіт, друже чи подруго!
Ось ми й розпочинаємо нашу мандрівку Чарівним Лісом!
Обери 8 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, адже ти можеш не відкрити всіх моїх таємниць! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО
КРОК 1. РОЗМИНКА
1
| Перед мандрівкою — розминка. Щоб у дорозі бути бадьорими! |
2
| Пригадай, яких мешканців Чарівного Лісу ти вже знаєш. За бажанням намалюй кількох власними пальчиками замість пензлика. Подивись, як я намалював свою подружку — білочку. |
КРОК 2. ПЕРСОНАЖ ПЕРШОЇ ПРИГОДИ
1
| Розгадай ребус і довідайся, хто є головним персонажем першої пригоди з книжки про Чарівний Ліс. |
Перевір відповідь
2
| Автор книжки Володимир Читай дав мені ім'я Зява. Пригадай, що ти знаєш про хробаків. Скористайся авторитетними джерелами інформації. |
КРОК 3. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
КРОК 4. ЩО ВМІЄ ХРОБАЧОК?
1
| Виконай досліди й детальніше познайомся з хробачком. Роби все бережно — не зашкодь черв'ячкові! |
Дослід "Де у черв'яка ноги та голова?"
- Поклади у ванночку дощового черв'яка.
- Простеж, якою частиною черв'як просувається уперед.
- Визнач передню і задню частини тіла. Чим вони відрізняються?
- Розглянь спинну та черевну частини тіла тварини. Які відмінності в їх формі та забарвленні? Яка з частин опукліша, а яка більш пласка?
Дослід "Як пересувається черв'ячок"
- Поклади черв'яка на скляну поверхню. Поспостерігай за його рухами. Чи легко тварині пересуватися?
- Поклади черв'яка на картон. Чи змінилися рухи тварини? Як саме?
- Якщо в тебе є збільшувальне скло (лупа), уважно роздивися черевну частину тіла черв'яка. Що ти бачиш?
Пояснення
Дослід "Відчуття черв'ячка"
- Поклади черв'яка на стіл і прикрий його цупким картоном.
- Почекай кілька секунд і спрямуй на тваринку світло від ліхтарика. Чи змінилася поведінка черв'яка? Як саме?
- Поклади поряд із черв'яком зубчик часнику. Що сталося? Як ти гадаєш, чи має черв'як нюх?
- А чи реагує черв'як на твій обережний дотик?
Пояснення
ПЕРЕРВА
| Відпочинь! Не забудь повернути черв'ячка у звичне місце! |
КРОК 5. ІСТОРІЯ ПРО ХРОБАКА ЗЯВУ
1
| Вмощуйся зручно й послухай "Історію про хробака Зяву" за твором Володимира Читая. Слідкуй очима за текстом казки на сторінці 102 підручника. |
2
| Пригадай події, про які йдеться у прослуханому уривку, за бажанням намалюй на аркуші те, що сподобалося тобі найбільше. |
КРОК 6. РОБИМО ЇСТІВНИХ ХРОБАЧКІВ
| Запитай у дорослих, чи можна зробити їстівних хробачків. |
- Якщо тобі дозволять, підготуй: пакетик желе, пачку пластикових трубочок, склянку.
- Уважно подивись відео та дій так само.
КРОК 7. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
- Пригадай, яке завдання було найбільш рухливим, найцікавішим, найсмачнішим.
- Як гадаєш, яке з нових умінь, знадобиться тобі найближчим часом?
- Яке завдання ти обговориш із однокласниками та однокласницями?
Українська мова.
Тема: Питальні речення.
Перегляньте дистанційний урок № 143 за відповідним посиланням. Виконайте всі завдання, крім вправ друкованого зошита:
https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-kopiya-urok-142
Дякую за роботу!