Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

вівторок, 5 травня 2020 р.

6 травня, середа

  Я досліджую світ.


   Тема:  ЩО ВМІЄ ХРОБАЧОК ЗЯВА

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • аркуш паперу, фарби (акварель чи гуаш), баночку з водою, вологі серветки, гелеву ручку або фломастери;
  • кілька живих хробачків (якщо це можливо) у банці з ґрунтом — щоб їм було веселіше  ☺;
  • пачка желе, набір пластикових трубочок для коктейлю, склянка.
pdf
Попроси дорослих викопати тобі хробачків із ґрунту  (якщо це можливо) і принести додому. Ти поспостерігаєш за ними упродовж двох днів, а потім відпустиш на волю ☺.
Привіт, друже чи подруго!
Ось ми й розпочинаємо нашу мандрівку Чарівним Лісом!
Обери 8 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, адже ти можеш не відкрити всіх моїх таємниць! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РОЗМИНКА
1
Перед мандрівкою — розминка. Щоб у дорозі бути бадьорими!

2
Пригадай, яких мешканців Чарівного Лісу ти вже знаєш. За бажанням намалюй кількох власними пальчиками замість пензлика. Подивись, як я намалював свою подружку — білочку.

КРОК 2. ПЕРСОНАЖ ПЕРШОЇ ПРИГОДИ
1
Розгадай ребус і довідайся, хто є головним персонажем першої пригоди з книжки про Чарівний Ліс.

2
Автор книжки Володимир Читай дав мені ім'я Зява. Пригадай, що ти знаєш про хробаків. Скористайся авторитетними джерелами інформації.
КРОК 3. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Потанцюймо!

КРОК 4. ЩО ВМІЄ ХРОБАЧОК?
1
Виконай досліди й детальніше познайомся з хробачком. Роби все бережно — не зашкодь черв'ячкові!
Дослід "Де у черв'яка ноги та голова?"
  • Поклади у ванночку дощового черв'яка.
  • Простеж, якою частиною черв'як просувається уперед.
  • Визнач передню і задню частини тіла. Чим вони відрізняються?
  • Розглянь спинну та черевну частини тіла тварини. Які відмінності в їх формі та забарвленні? Яка з частин опукліша, а яка більш пласка?
Дослід "Як пересувається черв'ячок"
  • Поклади черв'яка на скляну поверхню. Поспостерігай за його рухами. Чи легко тварині пересуватися?
  • Поклади черв'яка на картон. Чи змінилися рухи тварини? Як саме?
  • Якщо в тебе є збільшувальне скло (лупа), уважно роздивися черевну частину тіла черв'яка. Що ти бачиш?
Дослід "Відчуття черв'ячка"
  • Поклади черв'яка на стіл і прикрий його цупким картоном.
  • Почекай кілька секунд і спрямуй на тваринку світло від ліхтарика. Чи змінилася поведінка черв'яка? Як саме?
  • Поклади поряд із черв'яком зубчик часнику. Що сталося? Як ти гадаєш, чи має черв'як нюх?
  • А чи реагує черв'як на твій обережний дотик?



ПЕРЕРВА

Відпочинь! Не забудь повернути черв'ячка у звичне місце!
КРОК 5. ІСТОРІЯ ПРО ХРОБАКА ЗЯВУ
1
Вмощуйся зручно й послухай "Історію про хробака Зяву" за твором Володимира Читая. Слідкуй очима за текстом казки на сторінці 102 підручника.



2
Пригадай події, про які йдеться у прослуханому уривку, за бажанням намалюй на аркуші те, що сподобалося тобі найбільше.


КРОК 6.
 РОБИМО ЇСТІВНИХ ХРОБАЧКІВ

Запитай у дорослих, чи можна зробити їстівних хробачків.
  • Якщо тобі дозволять, підготуй: пакетик желе, пачку пластикових трубочок, склянку.
  • Уважно подивись відео та дій так само.


КРОК 7. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
  • Пригадай, яке завдання було найбільш рухливим, найцікавішим, найсмачнішим.
  • Як гадаєш, яке з нових умінь, знадобиться тобі найближчим часом?
  • Яке завдання ти обговориш із однокласниками та однокласницями?



  Українська мова.
  Тема: Питальні речення.
 Перегляньте дистанційний урок № 143 за відповідним посиланням. Виконайте всі завдання, крім вправ друкованого зошита:

  https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-kopiya-urok-142

   Дякую за роботу!