Добрий день, шановні батьки, дорогі діти!

Вітаю вас на блозі нашого 2-Г класу!

Щодня буду повідомляти для вас завдання дистанційного навчання!

вівторок, 5 травня 2020 р.

5 травня, вівторок

  Українська мова.

  Продовжуємо вивчати речення. Під час виконання завдань розглянемо розповідні реченння, прочитаємо "Загадкову історію", з якою познайомить письменник Дмитро Кузьменко.
  

Перегляньте відеоурок (письмово завдання виконувати не потрібно):



  


  Прочитайте та відтворіть з пам'яті правило на с. 72.           Виконайте вправи 1, 3 письмово, а вправи 2, 4, 5 - усно на с.72 - 73 підручника.

  Відпочинь 10 - 15 хвилин.

  Завітай на YouTube канал зоопарку Сан-Діє́го !

  https://www.youtube.com/channel/UCC5NfQ6Mf0dq_eEwv4P_hWA


 Прочитайте текст вправи 1 на с.73 - 74. Підготуйте відповіді на запитання.


  Музичне мистецтво.

 Переглянути та виконати завдання дистанційного уроку №31 на блозі вчителя музичного мистецтва Щитової О. С.


 Я досліджую світ.


  Тема:  ПРАВДИВІ ІСТОРІЇ ЧАРІВНОГО ЛІСУ

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • картку-шифр.
Привіт, друже чи подруго!
Надворі вже травень, і ти розпочинаєш вивчати останню в цьому навчальному році тему.
Нумо знайомитися! Мене звати хробачок Зява. Я живу на сторінках книжки Володимира Читая "Правдиві історії Чарівного Лісу". Тож цього місяця ми подорожуватимемо разом!
Обери 7 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, щоб нічого цікавого не пропустити! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РОЗМИНКА

Мені подобається рухатися, тому пропоную розпочати з руханки. Уперед!

КРОК 2. РОЗШИФРОВУЄМО ТЕМУ МІСЯЦЯ

Скористайся ключем у картці-шифрі і прочитай назву теми.
ЗАВАНТАЖИТИ КАРТКУ-ШИФР

КРОК 3. НОВА КНИЖКА
1
Відкрий підручник на сторінці 100 і прочитай звернення Володимира Читая до тебе.


  • Уяви, що після завершення карантину у вашій школі відбудеться зустріч із паном Володимиром. Сформулюй запитання, які тобі хотілося б йому поставити.
  • Можеш записати їх на диктофон у смартфоні.
  • Розглянь малюнок на с.101. Покажи кожну тварину рухами. Цікаво, чи впізнають їх твої рідні та друзі?
ПЕРЕРВА

Вибери тваринку з тих, що побачиш у книжці. Уяви, як вона відпочиває. Спробуй на перерві зіграти її роль.
КРОК 4. ПОДОРОЖУЄМО ЛІСОМ
1
Здійсни уявну подорож лісом. Покажи рухами, як ти йдеш стежинкою, як прислухаєшся до звуків лісу, вдихаєш лісові аромати, дивуєшся…
Обговори з однокласниками та однокласницями відповіді на запитання:
  • Які рослини ти впізнав/упізнала у відео?
  • Чи є серед них дерева? Кущі? Трав'янисті рослини? Рослин якої групи вдалося впізнати найбільше?
  • Які звуки ти почув/почула в лісі?
  • Які квіти цвітуть у лісі навесні?
2
Знайди вірш про ліс і вивчи його напам'ять. Поміркуй, які фрази ти підкреслиш жестами. Потренуйся перед дзеркалом.
  • Оціни, як ти виконав/виконала завдання.

КРОК 5. ПРИГОДИ РОЗПОЧИНАЮТЬСЯ!
1
Дивись, яка картина про мою родину є в підручнику на сторінці 101. Роздивимося її разом!


  • Уяви, що ти в картині. Де тобі хотілося б опинитися? Чому?
  • Що на картині фантастичне, а що звичайне?
  • Як ти гадаєш, про що розмовляють персонажі картини?
2
Чи зацікавила тебе назва збірки оповідань Володимира Читая — "Правдиві історії Чарівного Лісу"? 

  • Як гадаєш, чому письменник назвав їх казковими і правдивими одночасно?
КРОК 6. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
  • Чи сподобалася тобі сьогоднішня подорож лісом?
  • Що найбільше запам'яталося?



    Дякую за роботу!